Pavydėtina lietuvės vizažistės sėkmė: darbas „Facebook“ ir tūkstantinės minios sekėjų

Vilnietė Nadežda Rydliova (21) į Londoną atvažiavo nemokėdama anglų kalbos ir neturėdama jokio išsilavinimo ar iš anksto suplanuoto darbo. Atvykusi į svajonių miestą ji per dvejus metus savarankiškai išmoko vizažo paslapčių ir tapo „Instagram“ 78 tūkstančių sekėjų turinčia grožio tinklaraštininke. Jos makiažai tapo populiarios programėlės MSQRD kaukėmis, o darbo pasiūlymą ant stalo padėjo pats „Facebook“.

Atvykusi į Londoną Nadežda angliškai mokėjo tik pasisveikinti. Baigusi mokyklą ji nusprendė ne studijuoti, o siekti savo ilgai brandintos svajonės tapti vizažiste. Tiesa, dar nelabai įsivaizdavo, kaip ją pasieks Anglijoje, bet perspektyvos ten jai pasirodė didesnės: „Labai norėjau gauti darbą prabangioje „Harrrods“ parduotuvėje, tad per darbo pokalbį prižadėjau jiems sparčiai tobulėti ir mokytis. Žinojau, kad už mane niekas nieko nepadarys... Jie manimi patikėjo, galbūt akyse įžvelgė užsidegimą. Savo pažadą tesėjau – po pusmečio galėjau kalbėti angliškai, o po metų jie manęs nebenorėjo paleisti.“

Pradėjusi nuo pardavėjos pareigų mergina pradėjo savo makiažo darbus kelti į „Instagram“. Sparčiai kylantis sekėjų skaičius jai padėjo apsispręsti: „Pasakiau sau, kad rytoj išeinu iš darbo ir pagaliau pradedu dėti visas pastangas vardan savo svajonės tapti – žinoma vizažiste.“

Daug laiko neprireikė. Kiekvieną dieną keldama vis po naują makiažą į savo profilį, jo sekėjai pradėjo augti kaip ant mielių. Šiuo metu Nadeždos prifilį seka 78,5 tūkst. žmonių. Kaip sako pati vizažistė, daugiausia ją sekančių ir atpažįstančių žmonių yra iš Rusijos, Anglijos, Amerikos ir Ispanijos.

Jau po poros mėnesių intensyvaus darbo Nadežda gavo žinutę iš MSQRD programėlės, kurią vėliau įsigijo „Facebook“, kūrėjų: „Tuo metu neseniai pasirodžiusi programėlė MSQRD buvo kone kiekvieno jauno žmogaus telefone. Nusprendžiau paeksperimentuoti ir atkartoti keletą jų kaukių. Taip kilo avangardinių, išskirtinių makiažų idėja. Pamačiau, kad jie sulaukia žymiai daugiau dėmesio nei įprasti makiažai, nors juos daryti tenka dvigubai ilgiau. Vienoje nuotraukoje pažymėjau MSQRD kūrėjus ir jau po kelių minučių pamačiau, kad jie nori su manimi susisiekti. Pasirodo, mano darbus jie sekė ir anksčiau, buvo įtraukę į būsimų idėjų sąrašą. Nieko nelaukę paklausė, ar norėčiau pabandyti padirbėti kartu ir sukurti ką nors naujo.“

Apie Nadeždos darbo „Facebook“ užkulisius, netikėtą sėkmę ir pasiektą svajonę skaityk gruodžio mėnesio žurnale PANELĖ.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis