7 patarimai kaip po švenčių jaustis gražiai ir pailsėjusiai

Švenčių maratono metu nepriaugti papildomų kilogramų tampa tikru iššūkiu. Šeimininkės stalus nukrauna įvairiausiais patiekalais. Žinoma, apie kalorijas galvojame mažiausiai, juk tai ypatingas metas, kai mums atrodo, kad galima šiek tiek nuslysti į šoną. Deja, taip galvodami sau darome meškos paslaugą, nes dažnai atsikratyti priaugtų kilogramų nepavyksta net iki pavasario.

Jeigu sausio pradžioje grįšime į įprastas vėžes ir laikysimės bent kelių patarimų, tada jūsų svoris nesugadins nuotaikos po švenčių. Fitday.lt mitybos specialistas Tomas teigia, kad subalansuotos mitybos laikymasis gerina savijautą: jūsų nevargina mieguistumas, esate energingesnis bei labiau patenkintas savo kūno linijomis.

1.Daugiau skysčių.

Gerkite daugiau skysčių, vandens, žalios arbatos. Arbatą paskaninkite citrina ar cinamonu. Likus pusvalandžiui iki valgymo būtinai išgerkite stiklinę vandens.

2. Aktyvus laisvalaikis.

Aktyviau išnaudokite laisvalaikį. Po valgio išeikite pasivaikščioti, nesvarbu, koks oras lauke. Į svečius išsiruoškite pėstute. Tai suaktyvins maisto virškinimą. Su artimaisiais apsilankykite baseine, kėglinėje, pramogų parke.

3. Nuslopinkite alkio jausmą.

Visada kišenėje turėkite kramtomos gumos, mėtinių ledinukų. Tai nuslopins alkio jausmą ir padės sulaukti, kol susėsite prie stalo.

4. Nekaloringi užkandžiai.

Jeigu sunku sulaukti pagrindinių patiekalų, užkandžiams pasirinkite mažiau kaloringus produktus: vaisius, jogurtą, želė, riešutus. Riešutus rinkitės nelukštentus žemės, lazdyno, graikiškus.

5. Nebijokite pasakyti STOP.

Žinote tą jausmą, kai persivalgote ir atrodo, kad tuoj sprogsite? Nelaukite jo, jauskite, kada sau pasakyti STOP ir nebijokite aplinkiniams išreikšti, kad jau esate sotus.

6. Mėgaukitės maistu.

Valgykite lėtai, pasimėgaudami maistu, bendravimu kompanijoje.

7. Būkite maisto snobu.

Būkite maisto snobais, rinkitės tik vertingus produktus, patiekalus. Mažiau kaloringą mėsa, salotas be užpilų.

Šalia savęs turėkite svarstykles ir nuolat jas naudokite. Padidės motyvacija mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis