Vis labiau populiarėjanti siaubo terapija: ją ištveria tikrai ne visi

„Patyriau daugiau siaubo negu per visą gyvenimą“, – taip valandą praleistą siaubo išgyvenimo kambaryje apibūdino pramogautoja Eglė. Kaip teigia siaubo išgyvenimo žaidimų organizatoriai, siaubo ir baimės jausmas nėra toks blogas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio – retkarčiais iš baimės padrebinti kinkas – puikus priešnuodis kasdieniniam stresui.


Lietuvoje sparčiai populiarėja tradicija vietoj daiktų dovanoti pramogas, o savo unikalumu išsiskiriantis siaubo išgyvenimo žaidimas „Hangar“ greitai tapo hitu „Tiketa“ siūlomų pramogų kuponų asortimente.


Siaubą keliančią atrakciją ištrūkti iš siaubo filmo scenarijaus ištveria tikrai ne visi: „Pasidavimo rodiklis mūsų žaidime yra gana aukštas. Yra buvę, jog dalyviai vos tik prasidėjus instruktažiniam filmukui nusprendė pasiduoti ir ateiti kitą kartą su didesne kompanija, kad būtų drąsiau”, – pasakojo žaidimo įkūrėja Miglė Babajevienė, – „O kartą aktorių pagrobta mergina uždaryta specialiame kambarėlyje taip garsiai klykė ir šaukė, jog visa jos komanda pasidavė ir, nutraukę žaidimą, kartu su administratoriumi ėjo draugės gelbėti”.


Tačiau iškart peršasi klausimas – kaip baimė gali padėti kovoti su stresu? „Siaubas – ar filmų, ar pramogų pavidalu – yra adrenaliną išskirianti sfera, o žmonėms adrenalino reikia. Pramogų pavidalu gaunamas baimės jausmas, kitaip negu gyvenimiškas stresas, yra priimtinesnis, nes einant į siaubo filmą ar siaubo kambarį žmonės tam nusiteikia, o įveiktas stresas suteikia pasitenkinimo jausmą. Tokia ekstremali pramoga leidžia trumpam pamiršti realaus gyvenimo iššūkius ir problemas“, – paaiškino M. Babajevienė.



Siaubo terapija
Siaubo terapija
Organizatorių archyvas



Naujų įspūdžių trokštantys lietuviai šiemet laisvalaikio praleidimui vis dažniau renkasi ne tik klasikinėmis tapusias SPA procedūras ir aktyvias pramogas lauke, bet ir pojūčius sužadinantį driftingą (šonaslydį) bei gurmaniškas patirtis: vakarienės prenumeratas ar belgiškų vaflių, šokolado fondiu, sūrių ir gėrimų degustacijas.


„Nors pramogų kuponų platinimo paslaugą pradėjome teikti tik šią vasarą, pastebime, kad pasiūlymai skirti porai ar šeimai yra gerokai populiaresni. Net jei pats kuponas yra skirtas vienam asmeniui, nuperkami bent du kuponai, kad pramogą išbandytų dviese. Juk džiugiomis emocijomis norisi su kažkuo dalintis. Vienam asmeniui dažniau perkamos pasilepinimo ir atpalaiduojančios dovanos, o pramogauti žmonės po vieną nelinkę“, – lietuvių pramogų įpročius atskleidžia minėtos bilietų platinimo bendrovės komercijos direktorius Laurynas Vairys.


Visgi, renginių ir pramogų platintojai pastebi, kad Lietuvoje pramogomis daugiausia rūpinasi dailioji lytis: „Matome, kad kaip ir renginių bilietų pirkimo atveju, taip ir pramogų paieškomis bei užsakymu porai ir šeimai dažniau rūpinasi moterys. Vyrai dažniausiai užsako nebent vyriškos kompanijos pramogas, pavyzdžiui, kartingus bernvakariui“, – pasakojo L. Vairys.


Dovanoti pramogas šeimai ar draugams Lietuvoje tampa vis patrauklesniu pasirinkimu, ypač šiais neramiais laikais. „Užsakyti tokią dovaną galima bet kada ir iš bet kur – nereikia nei prekybos centrų eilėse grūstis, nei vargintis su kauke vaikštant po didžiausią parduotuvę nežinant, ko ieškai. Įsigyti pramogų kuponą internetu yra labai paprasta ir svarbiausia – saugu“, – teigė L. Vairys.



Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis