Lietuvos mokykla tarp novatoriškiausių pasaulyje

Lapkričio pradžioje Brazilijos mieste Salvadore įvyko penktasis metinis novatoriško švietimo forumas, kuriame dalyvavo daugiau nei 40 novatoriškų mokyklų ir 250 pedagogų iš skirtingų pasaulio šalių. Lietuvai atstovavo Kuršėnų L. Ivinskio gimnazija, dalyvaujanti ilgalaikėje švietimo programoje „Novatoriška mokykla“ ir nurungusi atrankoje per 70 mokyklų iš kitų šalių.

Pirmąją forumo dieną mokyklos turėjo pristatyti savo įgyvendintą novatorišką sprendimą. Mokykla iš Lietuvos, Kuršėnų L. Ivinskio gimnazija, pristatė komunikacijos su mokyklos bendruomene sprendimą, kuriame naudojamos informacinės technologijos.

Gimnazijoje veikiančiu ekstranetu mokyklos bendruomenė keičiasi naujienomis, anonsuoja būsimus įvykius ar pristato įvykusius renginius. „Lyginant L.Ivinskio gimnaziją ir kitas novatoriškas mokyklas iš viso pasaulio, galima teigti, kad nuo jų mokykla iš Lietuvos mažai kuo skiriasi. Netgi dalį kitų mokyklų pristatomų novatoriškų sprendimų Lietuvoje jau esame sėkmingai įgyvendinę“, - sakė Asta Buinevičiūtė, Švietimo informacinių technologijų centro mokymo skyriaus vedėja.

Pasak L.Ivinskio gimnazijos mokytojos Tatjanos Kriliuvienės, mokyklos kūrime turi dalyvauti visa bendruomenė. „Artimiausias mūsų žingsnis būtų glaudesnis bendravimas su mokinių tėveliais ir visa miestelio bendruomene apskritai. Mokykla galėtų tapti kultūros centru, ruošti bendrus renginius, telkti visą bendruomenę. Šiuose procesuose mes galėtume išvystyti novatoriškas idėjas, kurios būtų naudingos ne tik moksleiviams, bet ir visiems miestelio gyventojams“, - sakė T.Kriliuvienė.


Forumo metu novatoriškos mokyklos pristatė įvairiausius sprendimus, tobulinančius mokymo procesą. Didžiosios Britanijos mokykla „New Line Learning“ pristatė „mokymosi aikštę“, kurioje vienu metu įvairių dalykų mokosi apie 90 mokinių. Ši erdvė suprojektuota taip, kad mokiniai ir mokytojai jaustųsi patogiai ir laisvai, erdvėje pritaikytos ir specialios šviesos terapijos technologijos.

Vaizdo žaidimų kompiuterių „Xbox“ panaudojimą pamokose pristatė „Musselburgh Grammar“ mokykla iš Škotijos. Vaizdo žaidimo kompiuteriai naudojami socialiniam vaikų bendravimui aktyvinti, mokymosi medžiagai saugoti. Toks „Xbox“ projektas įgyvendintas 47 Škotijos mokyklose.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis