Tūkstančius sekėjų turintys broliai: sėkmė prasideda nuo pomėgių

Dažnas suka verslo planą mąstydamas, ką pasiūlyti vartotojams, kaip jiems įtikti ir pamaloninti. Vis dėlto sėkmė greičiausiai aplanko tuos, kurie pradeda ne nuo pelno, o nuo to, kas juos veža ir kelia šypseną. „Kuriam tai, kas mums patinka“, – sako „sTimoMedia“ tinklaraščio sumanytojai Artūras (23 m.) ir Miroslavas (24 m.).

Viskas prasidėjo tada, kai broliai dar vaikystėje gavo galimybę ant pečių užsimesti rimtesnę kamerą. Vaizdus fiksavo šen ten, kol prieš ketverius metus internete atsirado pirmi vaizdo įrašai. Artūras kūrė specialiųjų efektų filmukus ir kėlė juos į „YouTube“, bet žiūrovus kur kas labiau užkabino vėlesni įrašai, kuriuose netrūko galingo juoko užtaiso. Taip atsirado vlogerių duetas „sTimoMedia“, šiandien svetainėje „YouTube“ sekamas daugiau nei 90 tūkst. prenumeratorių.

Populiarumas šoktelėjo, kai į internetą Artūras ir Miroslavas įkėlė vaizdo įrašą „10 nervinančių faktų apie „Facebook“. Po pirmos dalies atsirado ir antra, o peržiūros ėmė augti dienomis. Kiek iš viso? Svetainėje „YouTube“ vaikinų filmukus žiūrovai persuko jau daugiau nei 10 mln. kartų. Maždaug 10 proc. – daugumai iki kaulų smegenų įgrisusios Adele dainos „Hello“ peržiūrų, bet, kaip Lietuvos vlogų padangei, rezultatas stiprus. Ne veltui duetas „sTimoMedia“ užpernai tapo projekto „Blogometras“ nugalėtoju, vėliau LNK tinklaraštininkų projekte nuskynė abi „Vlogerio stipendijas“ iš eilės.

Asmeninio archyv. nuotr.

Asmeninio archyv. nuotr.

Šiuo metu bene daugiausia žiūrimas įrašų ciklas „Atsakom“, kuriame vlogeriai vaizdingai atsako į klausimus. Iš pradžių žiūrovai jų klausdavo tiesiai „YouTube“ komentaruose, o dabar brūkštelėti dominantį klausimą gali „sTimoMedia“ puslapyje. Tokių klausimų skaičius po kiekvieno video ūgtelėjo nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų, o dabar per porą mėnesių 22-ą „Atsakom“seriją kursiantys broliai sulaukia 1–3 tūkst. užklausų. Žinoma, klausimai kartojasi, turbūt dažniausias – jau gerokai pabodęs „Kada pasirodys naujas video?“ Jis persekioja ir internete, ir darbe. „Žmonės žino, kad mus tai nervina, ir specialiai klausinėja“, – sako Miroslavas.

Asmeninio archyv. nuotr.
Asmeninio archyv. nuotr.

Per trejus „sTimoMedia“ gyvavimo metus ne tik padaugėjo gerbėjų, bet ir išsiplėtė veikla. Po pirmų vaizdo įrašų, kai vlogerius ėmė sekti vis daugiau žmonių, pamažu pasibeldė reklamos pasiūlymai. „Pirmoji buvo draugo laikrodžių parduotuvė, – sako Artūras. – Paprašė ir įpynėm į video, reklamos nebūtinai turi būti erzinančios ir lįsti į akis.“ Paskui radosi prašymų reklamuoti interneto puslapius, pramogas, daiktus. Vis dėlto svetainėje „YouTube“ esantys vlogai Lietuvoje nesulaukia tokio dėmesio, kad galėtum gyventi tik iš reklamos, užsienis – kitas reikalas, ten kiti sekėjų srautai ir „klikai“.

Asmeninio archyv. nuotr.

Pamažu Artūras ir Miroslavas patys ėmė gerbėjus džiuginti savo prekėmis – nuo apyrankių, marškinėlių, kalendorių iki išmaniųjų dėklų. Verslą papildė daugiau veiklų. Ypač vasarą padaugėja norinčiųjų ne tik asmeninių, bet ir vestuvių, kitų švenčių fotosesijų, filmavimų. Vaikinai sako, kad galėtų iš to pragyventi, bet papildomas uždarbis dar niekam nepakenkė, tad anksti rytais abu keliauja į darbus. Iš pradžių kolegos skeptiškai žiūrėjo į vlogerių vaizdo įrašus, bet dabar ir patys prašo asmenukių. „Kartais atrodo, kad žmonės kviečia filmuoti ar fotografuoti renginių tik todėl, kad mus pamatytų, išgirstų prikolų ar pasifotografuotų“, – sako broliai, bet čia pat priduria: paklausa, kad ir iš kokių paskatų, be abejo, yra gerai. Filmuoja Artūras, o Miroslavas prieš metus pradėjo fotografuoti. Abu nestovi vietoj, tobulėja. Juokiasi, kad pažiūrėję, ką kūrė ir kaip dirbo kadaise, kartais nori užsimerkti. Ne vieną vaizdo įrašą jau ir ištrynė: kai dirbi vis geriau ir geriau, ilgainiui mėgėjiški bandymai ima badyti akis.

Asmeninio archyv. nuotr.

Įprastai turintys gerbėjų gauna ir dozę kritikos. Anksčiau neigiami komentarai po vaizdo įrašais piktino, dabar iš jų gimsta ir naujų minčių. Ne paslaptis, kad kritikuojančių bus visada, tačiau žvilgtelėjus į „laikus“ aišku viena: palaikančių frontas sutvirtėjo. Dabar „YouTube“ galima rasti jau tris vlogerių kanalus: „sTimoMedia“, „DzHAer“, „sTimoVines“. Palengva gerbėjų gretas auginantys broliai neretai kviečiami į renginius ne tik padirbėti, bet ir papasakoti, ką reiškia būti vlogeriu, kaip brandinti idėjas ir smagią veiklą derinti su verslu.

Asmeninio archyv. nuotr.

O dabar laikas šypsenoms, keli „sTimoMedia“ video linksmesnei dienai:

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis