Ar jau turi panele.lt programėlę savo išmaniajame telefone? Parsisiųsk ją ir gauk visas naujienas pirmoji!
„iOS“ versija
„Android“ versija
Ieškodama įžvalgų Vinted komanda apklausė 1800 merginų tarp 17 - 25 metų ir pastebėjo, kad populiarėja atsakingas vartojimas. Ryškėja tendencija atsisakyti nebenešiojamų drabužių prieš įsigyjant naujų. Taip pat merginos nebelaiko tų pačių drabužių savo spintoje visus metus - net ir turėdamos kuklesnį biudžetą jos pastoviai ieško naujų pirkinių.
Tik 8% apklaustųjų pasisakė, kad artėjančiam rudens sezonui yra įsigijusios viską, tuo tarpu 70% merginų planuoja apsipirkti gudriai ir rudens pirkiniams išleisti iki 100 eurų. Top 3 pirkiniai rudeniui - palaidinės ilgomis rankovėmis (48%), raštuotos pėdkelnės (23%) ir midi ilgio sijonai (18%).
„83% merginų teigė, kad planuoja perorganizuoti savo spintas šiam rudeniui“, - pasakojo viena iš Vinted įkūrėjų Milda Mitkutė. „Įdomu tai, kad paklausus apie jų turimus drabužius, tik 10% merginų pasisakė dėvinčios viską, ką turi savo spintoje. 36% merginų dėvi tik penktadalį ar dar mažiau savo spintos turinio“.
Norėdamos atlaisvinti savo spintas nuo nebedėvimų drabužių, merginos naudojasi interneto platformomis. 83% apklaustųjų nurodė, kad savo nevilkimus drabužius parduos labdaros parduotuvėse arba pasinaudodamos programėlėmis bei tinklalapiais, tokiais kaip Vinted, besispecializuojančiais mylėtų, bet nebenešiojamų drabužių pardavime. Be to, 34% merginų teigė, kad daro tai reguliariai, siekdamos turėti pinigų naujiems pirkiniams.
Kalbant apie brangesnius rudens pirkinius, merginos linkusios paišlaidauti paltams (47%) ir batams (34%). 45% apklaustųjų nurodė, kad vienam iš šių pirkinių ketina išleisti iki 100 eurų, o 25% - net ir daugiau.
„Mus itin maloniai nustebino tai, kad merginos apsipirkinėja gan atsakingai ir aklai nesivaiko tendencijų“, - džiaugėsi Milda Mitkutė. „38% merginų teigė, kad turi savo stilių, tad perka drabužius laikydamosis jo ir tik 19% seka naujausias tendencijas ir perka vadovaudamosis jomis“.
Turint omenyje tai, kad 48% apklaustųjų nurodė, jog renkasi interneto platformas siekdamos sutaupyti pinigų, be abejonės, tai - viena iš naujų pirkinių paieškos vietų prieš galutinai apsisprendžiant dėl savo rudens pirkinių.
2014 m. rugsėjo mėnesį Vinted apklausė 1800 merginų tarp 17 - 25 metų, gyvenančių JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Čekijoje ir Lietuvoje.