Atlikėjas OG Version apie su draugu pradėtą verslą: „Be komandos padaryti kažką didelio yra beprotiškai sunku“

Prieš keletą mėnesių žinomas muzikos atlikėjas Dominykas Ježerys-OG Version kartu su bene jauniausiu Lietuvoje serijiniu verslininku tituluojamu Mykolu Karpičiumi pristatė sveikatingumo produktų startuolį „Cannumo“, siūlantį grybų ekstraktus ir probiotinius gėrimus. Pats atlikėjas pasakoja dar tik besipratinantis prie verslininko amplua, tačiau sėkmingo starto laurus dalinasi su komanda, pripažindamas, kad vienam padaryti kažką didelio yra beprotiškai sunku.


Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus vėl kvies ketvirtajam sezonui sugrįžusi „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.


Šios savaitės laidos herojus – žinomas atlikėjas, nuomonės formuotojos Karolinos Meschino sužadėtinis Dominykas Ježerys-OG Version, kuris kartu su draugu Mykolu Karpičiumi ėmėsi naujos veiklos ir neseniai įkūrė sveikatingumo produktų startuolį „Cannumo“.


„Norėjom sukurti prekės ženklą, kuris būtų apie žmogų, kūną ir sielą. Kuriant muziką, „merchą“ ir pardavinėjant bilietus, pažinau tokio verslo pusę, tačiau kalbant apie didelį verslą, esu kaip pradinukas, kaip naujokas, kuris dar mokosi, bet tai labai įdomus pažinimo procesas. Daug dirbom prie šios idėjos, koks bus prekės ženklo įvaizdis, kaip atrodys etiketės, nes kai aš prisijungiau prie Mykolo, kuris iki tol jau buvo sugalvojęs ir pavadinimą, ir kai kuriuos produktus, praėjo du metai iki starto“, – laidoje atviraus Dominykas.



OG version su kolega
OG version su kolega
Tomas Petrovskis, tomasfoto.lt


Pasak verslo įkūrėjų, probiotiniai šaltalankių, ruginio salyklo ar juodųjų serbentų gėrimai gaminami Lietuvoje, o grybų ekstraktai – JAV, tačiau vaikinai planuoja kelių metų bėgyje viską centralizuoti gimtojoje šalyje.


„Su Dominyku esame diskutavę, kad net jeigu nesigautų sukurti sėkmingo verslo ar parašyti sėkmės istorijos, ta pamoka, ta įgauta patirtis, galų gale, yra vis tiek vertesnė, nei patirtas neigiamas rezultatas“, – tikins su verslu nuo mokyklos suolo pažįstamas Mykolas.


Dominykas antrina savo kolegai, ragindamas ir kitus, norinčius pradėti verslą, nebijoti nesėkmių. Visgi, pasak atlikėjo, verslo pasaulyje, kaip ir muzikoje, svarbu rasti bendraminčius bei suburti ilgame kelyje lydėsiančią, palaikymo nestokojančią komandą.


„Kiek esu susidūręs su muzika, vienam yra viskas sudėtingiau. Taip pat ir versle ne veltui sakoma, jog „teamwork is dreamwork“. Be komandos padaryt kažką didelio yra beprotiškai sunku. Visgi, aš manau, kad jaunimui reikia sugalvoti kažkokią idėją ir ja apsiimti, daryti, nebijoti klysti, o jei reikia finansų, galima ieškoti investitorių, siūlyti, belstis į duris ir tikrai toji sėkmė ateis pas tave“, – teigs Dominykas.



Cannumo
Cannumo
Tomas Petrovskis, tomasfoto.lt


„Gyvenimas versle“ – jau ketvirtąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis