Kelionė aplink pasaulį (1 dalis): kas Anglijoje vertas dėmesio?

Kitais metais birželį populiariausiam Lietuvoje mėnesiniam žurnalui „Panelė" didelė šventė - švęsime 20 gimtadienį! Pasiruošimas jau vyksta. O oficialiame leidinio portale Panele.lt nuo šiol specialūs straipsniai apie žurnalą, jo leidybą ir kitus reikalus.

„Nuo pirmų dienų, kai tik pasirodė „Panelė" vis girdime pastebėjimų, kad tai kitoks leidinys. Tai ne tik mados naujienos, gražios fotosesijos, pramoginės naujienos. Spausdiname išskirtines žmonių istorijas, nuo labai liūdnų iki pakylėtų. Nevengiame kalbinti keistuolių į pasaulį žiūrinčių kitaip, nei daugelis esame įpratę", - sako žurnalo redaktorė Jurga.

„Panelė" jau seniai ne vien tik žurnalas panelėms. Auditorijos tyrimų duomenys kalba patys už save - skaitytojų terpė didžiulė, nuo 16-os metų paauglių iki 70-ies metų bobučių. Žurnalas apdovanotas ir labiausiai verslininkų skaitomo leidinio titulu.

„Kai žmonės klausia pagal kokį užsienietišką pavyzdį dirbame - negaliu atsakyti, nes pati nežinau. Visą turinį formuoja mūsų komanda, kuri labai skirtinga. Vieni domisi mada ir maistu, kiti rimtąja publicistika, teatru. Turim ir didelių Lady Gagos fanų!", - išduoda Jurga.Dėmesio, pradedam tyrimą! „Panelė" visame pasaulyje turi dešimtis bendraautorių, kurie kiekvieną mėnesį rašo straipsnius iš Anglijos, Ispanijos, Norvegijos, net iš JAV ir Azijos šalių.

Specialiai Panele.lt šalyse, kuriose gyvena jie bando ieškoti žurnalo panašaus į „Panelę". Kokie gi žurnalai ten verti dėmesio.


Dovilė Urbanaitė

Pirmoji Anglijos žurnalų lentynas vertė ir analizavo - madų ekspertė, žurnalistinių tyrimų ir akcijų autorė Dovilė Urbanaitė. Ji jau kelis metus gyvena Liverpulio mieste šiaurės vakarų Anglijoje. „Esu pamišusi dėl žurnalų, tempiuosi juos iš įvairiausių šalių ir prašau draugų, kad atvežtų jeigu kažkur keliauja, bet niekada neradau nieko tokio nurauto ir išskirtinio kaip „Panelė" (nors tikrai bandžiau rasti!).

Visgi, šiek tiek panašiu žurnalu čia, Didžiojoje Britanijoje, pavadinčiau hipsterišką „Company". Šiame žurnale taip pat apstu sveikos ironijos, humoro, kitais žodziais, „Company" irgi truputėli išprotėjęs ir būtent todėl - žavus. „Company", kaip ir „Panelė", dažnai organizuoja įvairius originalius renginius savo skaitytojams, naudodami „Instagram" ir „Facebook" socialinius tinklus suteikia galimybę pamatyti redakcijos užkulisius ir tokiu būdu skaitytojams atrodo kaip „sava kompanija" , net ir jų nepažįstant - o juk būtent taip elgiasi ir „Paneliečiai". Taip pat galėčiau drąsiai palyginti „Panelės" viršelius su „Vogue" - visada super madingi ir iškart patraukiantys akį iš daugybės kitų žurnalų parduotuvės lentynose. Vis gi išvada: Anglijoje mes savo „Panelės" neturime. O norėtųsi...".

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis