JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Simonos ir Mindaugo Lipnių atostogos Brazilijoje: stebino kainos ir gamtos grožis

Trejus metus iš eilės nuomonės formuotojai ir parduotuvės „Simitri“ įkūrėjai Simona ir Mindaugas Lipniai žiemojo Tenerifėje. Tačiau šįmet po beveik dviejų mėnesių Kanarų salyne trims savaitėms išvyko ir į Braziliją – šioje egzotiškoje šalyje jie ne tik ilsėjosi, bet ir padėdami profesionalų kūrė kosmetikos produktus.

Nedraugiškos kainos

„Ilgai svarstėme, kur vykti. Galvojome ir apie Aziją, bet iš Tenerifės paprasčiau buvo nusigauti iki Brazilijos. Negana to, šis kraštas lietuvių mažiau pažintas, negu Tailandas ar Balis. Susidėliojome viską taip, kad atostogas suderintume ir su darbais: testuojame ir renkame ingredientus būsimiems plaukų priežiūros produktams. Patricija, Emiliją ir Herkų jau irgi supažindinome su mūsų naujienomis: vaikiškiems šampūnams trynukai patys išrinko kvapus. Vaikų įtraukimas į kūrybinius procesus atneša nemažai naudos ir jiems – kuomet tėvai dirba, jiems irgi nėra kada nuobodžiauti“, – pasakoja Simona.

Brazilijoje šeima nusileido San Paulo oro uoste. Pora iškart pastebėjo, kad jame nematyti kitų vaikų. O ir eilės, kuriose pirmenybė suteikiama šeimoms su vaikais – tuščios. „Tas, žinoma, labai mus gelbėjo, todėl ilgai neužtrukdavome patikrose.“ Šiame mieste Lipniai apsistojo savaitei, nes čia laukė verslo susitikimai. Simona ir Mindaugas pripažįsta, kad dangoraižių apsuptas San Paulas – ne pati patogiausia vieta atostogoms su vaikais, todėl pasižvalgyti vis nuvažiuodavo po miesto apylinkes, ten kelioms dienoms ir apsistodavo. „O ir apgyvendinimas – labai brangus. San Paule gyvenome pigiausiame keturių žvaigždučių viešbutyje, bet mokėjome tikrai daug. Pastebėjome, kad ir vidiniai skrydžiai čia labai brangūs, todėl keliones lėktuvu po šalį patarčiau pirkti iš anksto.“

Nors prieš skrydį į Pietų Ameriką orų prognozė nieko gero nežadėjo – liūtis keliautojus turėjo lydėti nuolat – per visas atostogas lijo vos kelissyk dienomis ir retsykiais naktį: „Svajonių oras! Galėtume tokiame klimate gyventi nuolat – dienomis temperatūra pakildavo iki trisdešimties laipsnių, o vakarais termometro stulpelis rodydavo per dvidešimt.“

Saugojosi ilgapirščių

Artimieji išgirdę, kad Simona ir Mindaugas su beveik šešerių trynukais skris į Braziliją, kraipė galvas – ne pati saugiausia šalis keliauti su mažaisiais. Ypač didžiuosiuose miestuose vagišiai turistus spėja greitai apšvarinti. „Iš pradžių gal ir buvo baisu, bet saugojomės kiek tik galėjome. Buvome įspėti apie ypač dažnai pasitaikančias vagystes Rio de Žaneiro Kopakabana paplūdimyje, todėl leisdami laiką ten, telefonų ant rankšluosčių nepalikdavome. O ir krepšius laikėme arti savęs. Favelose – lūšnynų rajonuose, žinoma, nesilankėme, o būtent ten ir tyko didžiausi pavojai.“

Atskridus į Rio de Žaneirą šeimyną aplankė visai kitas jausmas, negu viešint San Paule. Čia visi gyvena atostogų ritmų. Nuotaikos negadino ir ne visada nusisekę viešbučiai, kurių jie šioje kelionėje pakeitė ne vieną – norėjo kuo daugiau pamatyti vietinių miestelių ir paplūdimių. Nors garsusis Ipanemos pliažas pasirodė tikrai puikus poilsiui prie vandens, Simona prisipažįsta, kad labiausiai sužavėta liko kalnais. „Nuvykti į kalnus pasiūlė Mindaugas. Ir tai buvo nuostabiausia vieta, kurioje man teko kada lankytis. Pasakiškai gražu! Oras kiek vėsesnis, bet jausmas – nepakartojamas. Išsinuomojome čia erdvų namą, pro kurio langus atsivėrė neįtikėtini gamtos vaizdai,“ – įspūdžiais dalinasi S.Lipnė.

Simona ir Mindaugas džiaugėsi, kad intensyviai keliauti su vaikais nebuvo jokio vargo. Trynukams buvo įdomu vis naujos vietos, dar neskanautas maistas, pirmąsyk sutikti žmonės: „O ir patys brazilai, labai mylėdami vaikus, rodė jiems nuolatinį dėmesį.“