JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Žinomos Lietuvos merginos ir moterys domėjosi vasaros grožio bei mados naujovėmis

Žinomos Lietuvos merginos ir moterys domėjosi vasaros grožio bei mados naujovėmis

Trečiadienio popietę tarptautinė mados ir grožio viešųjų ryšių agentūra „Polhem PR Lietuva“ pakvietė garsias sostinės moteris, tinklaraštininkes ir žiniasklaidos atstovus į 2022-ųjų metų vasaros sezono grožio ir mados tendencijų pristatymą.

Renginio metu viešnios susipažino su tiek rinkoje iki šiol nematytų, tiek gerai žinomų mados ir grožio prekės ženklų naujienomis.

Artėjančios vasaros atmosfera mėgavosi laidų vedėjos Ieva Mackevičienė ir Dalia Belickaitė, vizažistės Deimantė Kazėnaitė, Oksana Pikul-Jasaitienė, dainininkės Monika Marija Paulauskaitė–Laukė ir Justė Starinskaitė, stilistės Irina Sinė ir Santa Mišenytė, nuomonės formuotojos Inga Žuolyte, Indrė Trusovė, modelis Kotryna Kozlovaitė ir kitos.

Deimantė Kazėnaitė ir Santa Mišenytė
Deimantė Kazėnaitė ir Santa Mišenytė
Greta Gedminaitė

 

„Press Day, tai analogų rinkoje neturintis renginys, kasmet po vienu stogu suburiantis grožio ir mados prekės ženklus, kurie skirtingų sričių nuomonės lyderiams su didelėmis auditorijomis turi galimybę prisistatyti ir papasakoti apie savo viziją, misiją ir privalumus. Tai organiškai generuojamas matomumas prekės ženklui spaudoje, internetinėje ir socialinėje žiniasklaidoje“ –  renginio koncepciją komentavo agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.

Ugnė Petrauskaitė
Ugnė Petrauskaitė
Greta Gedminaitė

 

Vardindama tendencijas, U.Petrauskaitė išskiria jog tiek mados, tiek grožio ženklai dar daugiau dėmesio teikia tvarumo misijai, vis inovatyvesnę sudėtį demonstruoja vizažo ir veido odos priežiūros priemonių gamintojai. Šiemet ypač išaugęs susidomėjimas vitaminais, papildais ir kitomis sveikatinimosi priemonėmis. Jaučiamas popandeminis poreikis pasirūpinti savo sveikata, kruopštesnis gaminių atsirinkimas, vertinant jų sudėtį, didesnis gilinimasis į prekės ženklo ir gamintojo vertybes. Vartojimas tapo selektyvesnis, o pats vartotojas labiau stebi, kiek gamintojo pozicija sutampa vertybiškai“ –  pasakojo komunikacijos specialistė.

Mano išsaugoti straipsniai