Jono ir Simonos Nainių atostogos Barselonoje: „Nors ir sukorėme daug kilometrų, grįžome išties pailsėję“.

Barselonoje su žmona atostogavęs Jonas Nainys-Jovani atvirauja, kad pirmą kartą šį saulėtą miestą jiedu su Simona aplankė dar draugystės pradžioje – 2008-aisiais, kada nutarė vykti į pirmąsias bendras atostogas. „Atsimenu kuklias atostogas, paprastą dviejų žvaigždučių viešbutuką, labai gerą laiką kartu ir daug nuostabių prisiminimų“, – pasakoja žinomas didžėjus, neseniai tapęs „Samsung Z Fold 2” kampanijos ambasadoriumi.

Vos prieš savaitę iš šiltosios Ispanijos grįžęs Jonas dalinasi kelionės akimirkomis bei atskleidžia, kas kelionėje nustebino labiausiai.

Šįsyk – karališkos atostogos

Šį kartą Jono ir Simonos sugrįžimas į Barseloną buvo kitoks – nebe kukliame kelių žvaigždučių viešbutyje, o prabangiuose apartamentuose. Visgi, Jonas nė akimirkos nedvejoja ir pripažįsta, kad abu kartai buvo ne ką mažiau įspūdingi dėl svarbios priežasties.

„Išvykome mano gimtadienio dieną, rezervavau įspūdingą „W Barcelona“ viešbutį. Atvykus ir administratoriui pamačius, kad šiandien yra mano gimimo diena – mums buvo paskirtas kambarys su pasakišku vaizdu iš 23 aukšto į Barselonos miestą bei vandenyną, – pasakoja Jonas. – Žinoma, tuo pačiu prisiminėme tą pirmąją kelionę, kuri buvo prieš trylika metų. Tuo metu teko gyventi kambaryje be kondicionieriaus ir su skraidančiomis musėmis.

Juokavome – „ot gyvenimas pasikeitė“. Dabar atrodo, galime sau leisti truputį pasilepinti ir pagyventi atostogų metu taip kaip norime. Visgi, prieiname išvadą, kad ir kiek išleistume pinigų, ne viešbučiai ar restoranai daro atostogas įspūdingas, o laikas praleistas kartu ir juntamas tarpusavio ryšys. Šių dalykų už jokius pinigus nenusipirksi.“

Saulėtoje Barselonoje – jūros gėrybės

Be jokios abejonės – gastronominiai atradimai svečioje šalyje būna patys įdomiausi. O ir šiais laikais, kai socialiniai tinklai virte verda nuo įvairiausių patarimų ir rekomendacijų, „namų darbų“ ieškant vietų, kuriose verta apsilankyti, prieš kelionę atlikti tikrai nereikia.

„Su Simute paklausėme savo sekėjų, kur verta nueiti pavalgyti. Tad kasdieną gaudavome tiek rekomendacijų, kad laukdavome vakarų, kai galėsime apsilankyti pasirinktose vietose“, – šypsosi pašnekovas.

Pasak Jono, viešėdami Barselonoje nesuklysite užklydę į restoraną „Boca De Grande“. „Mano manymu, tai kone įspūdingiausias šiame mieste įsikūręs restoranas, ne tiek dėl gausybės šampano pasirinkimo ar jūros gėrybių, bet dėl savo vonios kambario, – juokiais pašnekovas. – Taip, jis yra vienas žymiausių pasaulyje dėl veidrodžių karalystės, kuriame darytos nuotraukos šmėžuoja socialiniuose tinkluose. Mes buvome ne išimtis“.

Jonas Su Simona jau kurį laiką yra prekinio ženklo „Samsung“ ambasadoriai, todėl pašnekovas atskleidžia, kad džiaugiasi į kelionę pasiėmęs sulenkiamą „Galaxy Z Fold2“ telefoną. Visus kelionių įspūdžius bei socialiniuose tinkluose išgarsėjusią „Boca De Grande“ veidrodžių karalystę žinomas vyras fiksavo būtent su šio įrenginio kamera.

„Dar viena dėmesio verta vieta – kavinė „La Paradeta“. Kaip mūsų sekėjai ir pasakojo – ji atrodo kaip valgykla. Bet išties nereali! Šviežiausios jūrų gėrybės išrikiuotos ant stalo, tu tik renkiesi ir po kurio laiko jas pasiimi iškeptas ir paruoštas ragauti. Labai skanu ir tikrai visiems rekomenduojame apsilankyti“, – atradimais dalijasi Jonas.

Planams „ne“

Ne vienas pasakytų, kad tinkamas planavimas – sėkmingos kelionės pamatas. Visgi, Jonas prisipažįsta, kad prieš kelionę ar jos metu, jiedu su Simona neturėjo jokio plano.

„Kita vieta, kurioje apsistojome, buvo gotikinio stiliaus „butikinis“ viešbutis miesto centre. Nerealus jausmas atsikelti ryte ir gerti kavą balkone stebint, kaip „užsikūrinėja“ miesto gyvenimas. Vos už kelių šimtų metrų matyti Barselonos katedra. Dienomis, nuo saulės slėpdavomės gulėdami terasoje su baseinu, kadangi supratome, jog ispaniška vidudieniokaitra tikrai ne mums“, – apie kelionės detales pasakoja Jonas.

Nors atostogų metu jokių konkrečių planų nebūta, kasdieną buvo nueita daugybė kilometrų ir ištyrinėtos mažos, siauros Barselonos gatvelės. „Tiesiog ėjome ir tyrinėjome nepažįstamas vietas. Sustodavome užkąsti kokiame vietiniame restoranėlyje ar paragauti skanaus vietinio gėrimo“, – pasakoja Jonas. – Nors ir sukorėme daug kilometrų, grįžome išties pailsėję“.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis