Išvydusios palydovą Deividą, merginos pamiršta skrydžio baimę(INTERVIU)

Laisvalaikiu Deividas Bendžius (20 m.) dirba modeliu, o likusį laiką praleidžia danguje. Ne jis nemoka skraidyti, tačiau yra orlaivių palydovas.

Kaip ir ant žemės, taip ir danguje veiksmas vyksta kiekvieną dieną. Kalbinome šį vienišą gražuolį apie nuotykius ir darbą virš debesų.

Vaikinas - stiuardas, nelabai įprasta! Kaip nusprendei pasirinkti tokią profesiją?

Stiuardo darbas visada atrodė lyg svajonė. Žavėjo filmai, knygos, kurios susijusios su skraidymu, lėktuvais. Prieš daugiau nei pusantrų metų pamačiau, jog viena avialinijų kompanija ieško stiuardų, labai nudžiugau ir nepraleidau progos išbandyti savo jėgas bei įgyvendinti svajonę.

Papasakok, su kokiais iššūkiais susidūrei atrankos metu.

Atrankos metu, žinoma, didžiausias iššūkis - nugalėti jaudulį, tačiau tai padarius viskas pavyko sklandžiai. Kai kurios užduotys kėlė daug juoko, todėl tai liko kaip smagus prisiminimas.

Lėktuve dėvi dailią uniformą, o laisvalaikiu dirbi modeliu... Turbūt sulauki daug dėmesio iš dailiosios lyties keleivių?

Moterims patinka uniformuoti vaikinai, todėl tikrai pasitaiko tokių, kurios nesidrovi paprašyti telefono numerio ar pasisiūlyti tapti draugais facebook'e. Su vaikinais keleivės elgiasi ramiau, pasako, kad esi gražus ar mielas, tačiau stiuardesės sulaukia daug daugiau vyrų dėmesio.

Kokie šio darbo privalumai?

Tenka dirbti su labai skirtingais žmonėmis, taigi gali užmegzti įdomių pažinčių ir net susirasti merginą! Dar vienas privalumas, tai lankstus grafikas. Be to, kad ir koks bebūtų oras, pakilęs virš debesų, kiekvieną dieną gali pamatyti saulę. Tai tikrai pakelia ūpą.

O ar yra kokių nors trūkumų?

Pagrindinis trūkumas - išsiderinęs miego režimas. Sumaišau dieną su naktimi, kartais tenka keltis 3-4 valandą ryto, o aš mėgstu pamiegoti truputį ilgiau. Žinoma, kartais būna prasta nuotaika, todėl erzina kvailoki keleivių klausimai ar nemandagus elgesys, tačiau turi apsimesti, jog tau viskas gerai.

Ar tenka išgirsti keistokų, juoką keliančių klausimų?

Na, klausimų būna pačių įvairiausių: ar turime šildytuvą drabužiams džiovinti, ar lėktuve yra lygintuvas... Kažkada keleivė galvojo, kad kažkas mus seka 11 km aukštyje, nors tai tebuvo ant lėktuvo sparno mirksinti lemputė.

Daug keliauji, bet ar lieka laiko pavaikštinėti po egzotiškas šalis?

Kadangi dirbu vienoje iš pigių skrydžių kompanijų, laiko pabūti svečioje šalyje nelabai turim. Skraidymo maršrutai labai įvairūs: Norvegija, Italija, Ispanija, Anglija ir t.t.

Ar yra tekę patekti į ekstremalias situacijas?

Kol kas nėra nutikę jokių ekstremalių situacijų, nors, kita vertus, patys keleiviai jas sukuria. Susimuša, rūko tualete, kartais sustreikuoja keleivių sveikata. Jie alpsta, juos pykina, todėl visada turime būti budrūs.

Kai pasitaiko nedrausmingų keleivių, kaip su jais susitvarkote būdami danguje?

Keleiviai dažniausiai būna perspėjami žodžiu, jei tai nepadeda - gauna raštinį įspėjimą. Kritiniais atvejais lėktuvui nusileidus jiems iškviečiama policija.

Kaip tavo šeima reaguoja į tokį tavo darbo pasirinkimą, kuris nėra pats saugiausias? Kaip tavo šeima reaguoja į tokį tavo darbo pasirinkimą? Juk šis darbas tikrai nėra pats saugiausias...

Iš pradžių mano šeima buvo nustebusi dėl mano pasirinkimo. Mama, žinoma, jaudinosi, bet susitaikė, nes darbas nėra toks pavojingas, kaip dauguma galvoja. Tolimųjų reisų vairuotojai dirba daug pavojingesnį darbą.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis