Taip plaukus stiprina tos, kuriais gali jais pasigirti (FOTO)

Norėtum sveikesnių ir stipresnių plaukų? Išbandyk šiuos būdus, kuriuos rekomenduoja dailių plaukų savininkės - sako, jog jie tiesiog ypatingai padeda.

Jeigu piktnaudžiausite agresyviomis plaukų priežiūros priemonėmis ir procedūromis, tai jūsų plaukus gali susilpninti.

Nuolatinis stiprių cheminių medžiagų naudojimas dažant, balinat, tiesinant ar darant ilgalaikį sušukavimą gali pakenkti plaukams ir juos susilpninti.

Sustiprink plaukus pakeisdama savo stilių

Pakeisk kasdieninę savo šukuoseną: jeigu kiekvieną dieną nešioji palaidus plaukus, jie gali pradėti veltis, o galiukai greičiausiai išsišakos. Vis dėlto, arklio uodegos, kietai supintos kasos ir dredai plaukams taip pat tampa tikru iššūkiu, tad juos susilpnina. Todėl kasdien keisk savo stilių, kad plaukų taip stipriai nenualintum.

MOOD 😒

A photo posted by Kendall (@kendalljenner) on Mar 3, 2016 at 11:10am PST

Garbiniuoti plaukai ir kaip to išvengti

Kai garbiniuotumas tampa matomas, tolimesnės žalos plaukams galima išvengti juos pakerpant. Tai užkirs kelią galiukų skilinėjimui, kuris gali „kilti“ plauku į viršų. Todėl reguliariai lankykis kirpėjos salone ir atlik plaukų kirpimą karštomis žirklėmis - toks kirpimas plaukus kaipmat pagražina ir sutvirtina plaukų galiukus.

Silpniems ir pažeistiems plaukams reikia sugrąžinti baltymus, o tai padaryti padės šampūnas ir kondicionierius su keratinu.

Šios priemonės neabejotinai sugrąžins tavo plaukams sveikatą. Tik privalai nepamiršti, kad per nieką naktį tai nenutiks. Jeigu nori pamatyti skirtumą, būtina šias priemones naudoti reguliariai.

inside @voguejapan cover story @luigiandiango @luigimurenu

A photo posted by Kendall (@kendalljenner) on Sep 18, 2015 at 10:16am PDT

Silpnus plaukus atkurti padeda sveika mityba

Viena galimų silpnų ir plonų plaukų priežasčių – tai, ką tu valgai, ir tai, ką darai su savo organizmu. Pasirūpink, jog tavo mitybos racione būtų kuo daugiau baltymų - jie yra statybinė medžiaga, kuri plaukus sustiprina ir tvirtina jų struktūrą. Todėl valgyk kuo daugiau kiaušinių, sojos, pupelių, varškės, kruopų, ruginės duonos.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis