3 pratimai krūtinei, kurie kaipmat ją pagražins

Daili krūtinė nuo seno buvo moteriškumo bei vaisingumo simbolis. Tiesa, ne kiekvienai dailiosios lyties atstovei gamta suteikė putlią krūtinę.

Plastinės operacijos - ko gero populiariausias būdas pasididinti krūtinė, tačiau reta kuri mergina žino, jog kasdien atliekant vos kelis pratimus krūtinei, jos dydį galima padidinti, o taip pastangrinti ir pagražinti krūtinės formą.

O stebuklingieji pratimai yra šie...

Atsistūmimai nuo sienos

Tai lengviausias pratimas iš visų pratimų krūtinei. Panašu į atsispaudimus nuo grindų, tik šiuo atveju atsistumsi nuo sienos. Atsistok per žingsnį nuo sienos, atsiremk į sieną delnais, ir lenkdama rankas per alkūnes atsistumk nuo sienos, panašiai kaip darant atsispaudimus.

พร้อมส่ง ร้านนี้ราคาดี๊ดี ถูกแน่นอน ตัวนี้มีซับนะคะ มีดำ ขาว s S M ราคา 590 บาท free shipping Line:jaaea-nutcha Line:@ban9073i #สายฝอ#topshopthailand #zara #zarathailand #jeban #summeriscominวg #summer #lacebra #bra #preorderkorea #preorderjapan #matilda

A photo posted by zabstore (@zabstore) on Nov 17, 2016 at 5:53pm PST

Mostai su svareliais

Šiam pratimui reikės svarelių. Atsigulk ant pilvo, pėdos – pečių plotyje, rankos ištiestus į šonus, kiekvienoje rankoje laikai po svarelį. Kilnok rankas su svareliais aukštyn, žemyn.

👙👙New Arrivals Sexy Wireless Push-Up Bra Sets 👙👙 $24.99 Free Worldwide Shipping ❤️Tag a friend who would love this! ❤️Active link in BIO or Visit Brasetscn.com #bralette #lacebralette #breautifullingerie #intimates #lingerieoftheday #lingerieaddicted #silklingerie #lingere #cutetops #luxurious #laces #fashionlingerie #lingerieaddict #womenunderwear #cutelingerie #girlunderwear #lingeries #lacebra #lacelingerie #panties

A photo posted by Brasetscn (@brasetscn_official) on Nov 17, 2016 at 7:32am PST

Nusileidimai ištiestomis rankomis

Šis pratimas naudingas krūtinės raumenims, taip pat trigalviams raumenims. Pratimas daromas ant suoliuko ar ant kėdės – kojas sulenk 90 laipsnių kampu, ištiestomis rankomis už nugaros remkis į suolelį. Rankas sulenk per alkūnes, jomis laikydama kūno svorį. Pratimas labai veiksmingas.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis