JUS PASITINKA ATSINAUJINUSI PANELĖ
Nuo šiol Lady Gaga kosmetika „Haus Labs“ prekiaus parduotuvių tinklas „Sephora“

Nuo šiol Lady Gaga kosmetika „Haus Labs“ prekiaus parduotuvių tinklas „Sephora“

Nors nuo „Haus Labs“ pristatymo 2019 m., atlikėja Lady Gaga sulaukė didelės prekės ženklo sėkmės, ji sako, kad dar reikia labai daug ką nuveikti, kad būtų įvaldytos grožio industrijos subtilybės.

„Sakyčiau, kad pirmas dalykas, kurį sužinojau kaip grožio prekinio ženklo įkūrėja, buvo tai, kad dar turiu labai daug ko išmokti“, – BAZAAR.com pasakoja Lady Gaga. „Kai pirmą kartą įkūriau šią įmonę, jaučiau meilę grožiui, tačiau mano žinios apie grožio industriją buvo daug ribotesnės. Prireikė poros metų, kol iš tikrųjų išsiaiškinau, ko noriu iš šios įmonės. Nuo pat pradžių visada norėjau sukurti prekinį ženklą, kuris būtų skirtas suteikti žmonėms daugiau galimybių pasidaryti makiažą ir padėti žmonėms jaustis pakylėtiems dėl makiažo“, – sako ji.

Neseniai Lady Gaga gerbėjus pasiekė itin džiugios naujienos – nuo šiol „Haus Labs“ kosmetikos galima parduotuvėje „Sephora“. Žvaigždė pradėjo bendradarbiavimą su šiuo prekiniu ženklu, kad išleistų naujas ir patobulintas savo prekės ženklo geidžiamų produktų versijas.

 „Visada norėjau bendradarbiauti su „Sephora““, – sako Lada Gaga. „Pamenu, eidavau į „Sephora“, būdama maždaug 13 ar 14 metų mergina ir tyrinėdavau visas ten esančias prekes. Tikrai neturėjau pinigų ten daug ką nusipirkti, todėl pirkdavau tik kažką iš „Benefit Cosmetics“ Aš taip pat myliu Sephora kaip įmonę – ten dirbantys žmonės yra tikrai malonūs ir tikrai tiki tuo, ką darome, o tai man reiškia labai daug – jie yra mūsų gerbėjai numeris vienas“, – sako ji.

Tad jei būdama užsienyje apsilankysi „Sephora“ parduotuvėje, dairykis ir „Haus Labs“ gaminių!

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

View this post on Instagram

A post shared by Haus Labs by Lady Gaga (@hauslabs)

Mano išsaugoti straipsniai