Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

Tavo gimimo mėnuo išduos paslaptį, kaip pagražinti ir paliekninti kūno formas

Atėjo pavasaris, o motyvacija sportuoti ir gyventi sveikiau nuo tavęs bėga dar sparčiau nei žiemos sezonu? Iškviesk motyvaciją į kovą ir pakviesk į savo komandą! Rask savo gimimo mėnesį ir sužinok, kokiais efektyviausiais sveikos gyvensenos bei sporto principais laikytis.

SAUSIS. Šį mėnesį gimusios gali pasigirti nuolatiniu nuotaikų ir nuomonių bangavimu. Tai jos nori lieknėti, tai nusispjauna į visa tai, štai kodėl jų spintoje tiek skirtingų dydžių drabužių – geresniems laikams, kai lenda ir į „S“ dydį, ir blogesniems, kai sunkiai beįlenda į „L“. Polinkis keliauti ir ten ragauti gurmaniškus patiekalus prie puikių rezultatų neprisideda, o valios trūkumas kasdienybėje amžinai paspendžia spąstus. Didelę įtaką jų figūrai daro ir meilė – kovodamos dėl patinkančio vaikino dėmesio, jos gali tapti sveikos gyvensenos guru, net atsiversti į veganizmą ar žaliavalgystę, tačiau jei bernas ryja kaip paršas, jos irgi apaugs riebaliukais ir dėl to nesisielos. Daili sporto apranga joms irgi nemažas akstinas sportuoti.

VASARIS. Gimusios šį mėnesį merginos itin valingos ir karingos, rezultatų siekia be atvangos, neleidžia sau atsipalaiduoti, tad neretai būtent jos tampa sporto trenerėmis. Jei jai užsiminsi, kad ji tiesiog sutverta fitnesui, jau nuo rytojaus ji valgys tik kiaušinius ir vištieną, o po metų stovės konkurse, atkišusi įspūdingus raumenukus. Jos pabrėžtinai atletiškos, maitinasi sveikai, geba kovoti su potraukiu saldumynams, tiesa, draugams šalia jų gali pasidaryti nuobodu. Juk kai kažkas toks disciplinuotas ir į tavo valgomą keksiuką žiūri kaip į nuodėmę, norisi sprukti pas laisvesnio požiūrio nusidėjėlius. Gera žinia – jos nuostabiai įkvepia kitus žmones sveikai gyventi, tad jei nori sulieknėti, kreipkis į šį mėnesį gimusią, ji motyvuos geram pusmečiui.

KOVAS. Kovą gimusią į sportą nuvaryti – sunkus darbas, bet jei jau jie užsikabins, tai ilgam. Joms ypač tinka bėgimas, slidinėjimas, dviračiai. Jos valgo daug, todėl to drovisi, mažina porcijas, tampa vegetarėmis, dažnai suserga valgymo sutrikimo ligomis. Geriausia išeitis – sveika mityba, reguliarus, skanus ir pilnavertis maistas, taip pat jaučiai nekenčia streso ir minios, tad jiems geriausia sportuoti ne komandoje, o vieniems. Jei jie eina į sporto salę, tai tik tuomet, kai ten būna mažai žmonių, galinčių juos trikdyti. Jaučiai dažnai išbando įvairias ekstremalias dietas ar keistas mitybos programas, valgo chaotiškai, todėl jiems svarbiausiai – susidaryti tikslų mitybos grafiką, valgyti kas keturias valandas ir po nedaug.

BALANDIS. Šį mėnesį gimusios – dėmesio vergės, beprotiškai konkurencingos, tad geriausia, kas joms gali atsitikti – smarkiai sulieknėjusi draugė (ar dar geriau – konkurentė). Iš pavydo, kad kažkas atrodo geriau, jos sportuos kasdien ir mis tik daržovėmis, nes turi būti dėmesio centre ir tikrai ne todėl, kad taps storiausiomis kolektyve. Negerai, kad jos nori greito rezultato, tad negalvodamos apie sveikatą, laikosi baisių dietų, badauja, o sulieknėjusios verkia, kad svoris grįžta. Gerai, kad turi daug valios ir klusniai laikosi trenerių nurodymų, mat pasitiki savo srities žinovais.

GEGUŽĖ. Linksmos, nuotaikingos, gyvenimą mylinčios gegužę gimusios ir be tobulos figūros turi daug draugų, jos kompanijoje griežia pirmu smuiku, tad sportas joms – būtinybė, kuria mėgaujasi saikingai. Jaučia, kad pasidarė nerangios, papilnėjo – užsirašo į sporto klubą. Atsikračiusios kelių kilogramų abonementą vėl pamiršta keliems mėnesiams, nes ir taip gyventi smagu. Didelis potraukis riebiems patiekalams, kavai, cukrui – jų pagrindinis priešas, su kuriuo teks kovoti visą gyvenimą. Apskritai, jei jos nesusies gyvenimo su atletišku vaikinu ar net treneriu, visada balansuos ant apsileidimo ribos, dar visa laimė, kad gali pasigirti greita medžiagų apykaita.

BIRŽELIS. Jos mieliausiai sportuos su draugėmis ar seserimis. Vienos jos lengvai pasiduoda pagundai „šiandien neisiu“. Joms tinka pilates pratimai, kūno dizaino treniruotės, jos mielai važinėja dviračiais. Joms be galo svarbi graži sportinė apranga, todėl drąsiai dovanokite joms ryškias tympas ar bėgimo batelius – tai taps puikiai motyvacija sportuoti. Jos stengiasi laikytis sveikos gyvensenos taisyklių, tačiau jas lengva sugundyti gardžia vakariene ar pyragėliu po pietų. Patarimas – kuo daugiau gundymų keiskite obuoliais ar morkomis. Ir saugokite skrandį – tai silpna jų vieta.

LIEPA. Šį mėnesį gimusios amžinai blaškosi tarp sporto ir įvairiausių dietų rūšių, nes vis neranda, kas būtų skirta tik joms. Jei užsirašo į sporto klubą, pamažu išbando ir grupines treniruotes, ir darbą salėje, baseiną ir vis skundžiasi, kad kažko treniruotėse trūksta: tai žmonės stumdosi, tai salėse ankšta, tai persirengimo kabinos per ankštos, tai raumenis pernelyg skauda, tai trenerė ėmė kartotis. Maža to, joms sporto reikmenims labai gaila pinigų, štai kodėl joms visai tinka treniruotės namuose, atsisiuntus specialią programėlę su pratimais. Tas pats su maistu – išbando įvairiausias teorijas, dietas, kol randa savo. Jos sugeba numesti tikrai nemažai viršsvorio, bet jei niekam apie tai nepasakoja. Jos mėgsta stebinti aplinkinius gatavais rezultatais, todėl viešas parašymas feisbuke „lieknėju nuo šiandien“ turėtų daugiau žalos, nei naudos.

RUGPJŪTIS. Rugpjūtį gimusios neretai būna atletiškos, sporto būrelius lanko nuo kūdikystės, renkasi klasikines sporto šakas ir siekia sportinių rezultatų aršiai ir iš visos širdies. Joms tinka komandinės treniruotės, jos net į kariuomenę eitų su noru, nes joms svarbu prasminga veikla, sportas, turintis didingesnį tikslą nei liekna figūra. Jos moka uždegti noru judėti savo drauges, giminaičius, be to, jos puikiai išmano mitybos principus. Vieninteliai pavojai, kurie tyko jų – tai atostogos (ten jos nesirenka, ką deda į burną), laiminga meilė (atsipalaidavusios ir mylimos jos sportą apleidžia), tačiau net nutrūkusios nuo grandinės, geba nesunkiai grįžti prie sveikos gyvensenos.

RUGSĖJIS. Užsispyrusiai rugsėjį gimusiai dažniausiai reikalingas prašmatnus sporto klubas, ypatinga vieta sportui, įdomesnės treniruotės. Bet vos kas nepatiks – sportas bus su trenksmu mestas. Joms reikia kantrybės ir užsispyrimo, kitaip gresia lašinukų ataka. Šio mėnesio atstovės kaifuoja nuo nesveiko maisto, čipsų ir mėsainių, kas itin kenkia laibai talijai. Pradėjusios sportuoti, jos nuoširdžiai sieks užsibrėžto tikslo, koks jis bebūtų (patinkantis vaikinas, suknelė, į kurią reikia įlįsti ar artėjantis klasės susitikimas, kuriame turi atrodyti supergerai). Jos po sporto sunkiai atsilaiko nuo persivalgymų, todėl reiktų rinktis sotumo suteikiančius nekaloringus patiekalus – košes, makaronus be padažų, vaisius, gerti daug vandens.

SPALIS. Spalį gimusioms būtina viską daryti kitaip, daug geriau nei visi. Nepastebėtas ir nepagirtas spalį gimęs susirgs depresija, apaugs lašiniais ir susirgs besaikiu apsiėdimu. Apetitu jos niekada nesiskundžia, todėl nuolat turi viršsvorio. Tik nuolat glostomos, kviečiamos jos leisis į tokius sportus kaip tenisas, slidinėjimas, buriavimas, plaukimas. Joms svarbus pripažinimas ir palaikymas. Norėdamos išsiskirti iš minios net rinksis kovas, boksą ar driftinimą.

LAPKRITIS. Kritiškajai lapkritį gimusiai įtiks ne bet koks sportas ir ne bet koks maistas. Jos dažnai apuosto kiekvieną patiekalą, o besimaudantis riebaluose cepelinas joms kelia šleikštulį. Jos sportuoja elegantiškai ir drausmingai – jai puikiai tinka grupinės aerobikos treniruotės, kūno dizainas, šokiai ir zumba. Labai be reikalo dažna šio ženklo atstovė stengiasi atsikratyti moteriškų apvalumų, klubai ir krūtinė tegul tampa jų pasididžiavimu. Rekomenduojama joms valgyti ryžius, liesą mėsą, daug daržovių, o vietoj taip mėgstamų saldumynų rinktis džiovintų vaisių, ypač tinka mangai bei kriaušės.

GRUODIS. Šį mėnesį gimusios atstovės sunkiai prisiruošia sportui, o užėjusios į treniruoklių salę jaučiasi nuobodžiaujančios ir svetimos aplinkai. Geriausia, ko galime palinkėti joms – asmeninis treneris, nes jausdamos spaudimą ir palaikymą, jos geba pasiekti stebuklingų rezultatų. Tas pats su mityba – jei kompetetinga dietologė sudarys mitybos planą, jos nuoširdžiai jos laikysis, bet pačios nutarusios valgyti mažiau, planą pamirš jau po pirmo vizito pas močiutę ir kirs kotletukus su bulvių koše net ausys linksės. Kuo daugiau draugų, giminių, specialistų žinos apie jų planus sportuoti, tuo geresnių rezultatų jos pasieks.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?