Kaip išsirinkti efektyviausią kosmetiką nešvaistant pinigų

Jaunystės ir grožio kultas, propaguojamas viešojoje erdvėje ir socialiniuose tinkluose, įgavo pagreitį: kasdien girdime apie naujas grožio procedūras ir kosmetikos gaminius, žadančius išsaugoti ar sugrąžinti jaunystę be didelių pastangų. „Konkuruoti tokioje perpildytoje rinkoje labai sunku, net jei tu esi ir senbuvis“, - sako I.Brusokienė, vadovaujanti jau keturioliką metų veikiančioms „Spalvotų kvapų“ natūralios kosmetikos parduotuvėms. Kova dėl prekybos taškų, geresnės vietos lentynose, pakuočių dizaino išskirtinumo ir, žinoma, kainos – tai kasdieniai iššūkiai grožio ir kosmetikos industrijos atstovams.

Pasak jos, nors klientai tampa išrankesni ir įnoringesni, daugelis jų labiausiai pasitiki reklaminiais pažadais, kurie retai atspindi realiąją naudą. „Mažesnieji kūno priežiūros ir kosmetikos gamintojai, veikiantys Lietuvoje, labai gerai žino – antro šanso mums nieks neduos: jeigu kremas nepatiks, klientas nebesugrįš. Savo biudžetais negalime lygiuotis didžiausius žaidėjus ar pasaulinius prekių ženklus, kurie dėl savo masto daug ką gali užmaskuoti marketinginiais būdais. Konkuruoti galime tik kokybe, kuri, kaip bebūtų gaila, klientams ne visada yra prioritetas“, - sako ji.


Nusipirkti jaunystę bet kokia kaina?


Specialistė teigia, kad vienas didžiausių veido priežiūros klienčių segmentų – jaunai atrodyti trokštančios moterys yra pačios paveikiausios reklamai ir dažnai iš įsigyto produkto tikisi kone stebuklo. „Ar kremas natūralus, ar sukurtas vien iš sintetinių ingredientų, nereiktų tikėtis staigaus WOW efekto, vos juo pasitepus. Produkto efektyvumui pajausti naudojamės šia taisykle – kiek klientei metų, tiek dienų ji turi pratinti savo odą prie naujos kosmetikos. Tuomet galima spręsti, ar produkcija buvo verta investicijos, ar verta ieškoti kažko kito. Jeigu šią taisyklę taikytų daugiau moterų, tai joms padėtų sutaupyti ir atrasti sau labiausiai tinkančią produkciją“, - sako I. Brusokienė. „Kodėl parduotuvėje visuomet žvalgomės lietuviškos mėsos, daržovių, jiems teikiame pirmenybę, o štai kosmetikos kilmė mūsų nedomina. Juk tai produktas, kurį naudojame kasdien, ant jautriausių savo kūno dalių. Dėl to svarbu sąmoningai atsirinkti žaliavas, kurios įeina į produkcijos sudėtį“, - teigia minėtos parduotuvės vadovė.



Mergina
Mergina
Shutterstock nuotr.



Hialuronas ir kiti „burtažodžiai“


Kaip ir visose srityse, kosmetikos industrijoje vyrauja tendencijos bei mados, lemiančios klienčių sprendimus išbandyti vieną ar kitą prekę. „Pavyzdžiui, dabar lyg burtažodis skamba hialurono rūgštis. Tai išties paveikus ir geras ingredientas veido odos priežiūrai, tačiau jis nėra pigus: renkantis kremą už kelis eurus negalima tikėtis, kad būtent ši medžiaga patemps veidą, išlygins raukšeles. Todėl dar kartą raginu grįžti prie etikečių ir sudėties skaitymo - viename produkte šios veiklios medžiagos gali būti pakankamai, o kitame - tik dėl skambaus pavadinimo", - sako natūralios kosmetikos gamintoja. Specialistė ragina dėmėsį atkreipti ir produkcijos galiojimo laiką. „Esame daug kam žinomi dėl savo vonios burbulų, juos ir kitą čia kurtą produkciją tonomis eksportuojame į užsienį, tai spalvoti, akį traukiantys produktai. Praėjus dviems savaitėms po gamybos matome, kaip jie pamažu pradeda prarasti savo prekinę išvaizdą - ir tai yra taip žavu! Joks natūralus produktas lentynose nestovės amžinybę nepakitęs, jeigu ieškote natūralumo ir kokybės, svarbu atkreipti dėmesį ir į tai”, - sako minėtos parduotuvės vadovė.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis