Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?

8 didžiausios tavo klaidos, lemiančios, kodėl tavo figūra taip neatrodo

Prisipažink - vasarą tikrai atsipalaidavai ir tikrai ne sportui skyrei didžiausią dėmesį. Natūralu, jog vasariškos veiklos sutrikdo įprastinį sportinį rėžimą bei išdarko mitybos įpročius. Metas grįžti į ritmą! Štai pačios tavo didžiausios klaidos, kurios trukdo pasiekti tau svajonių figūrą:

Nereguliariai maitiniesi


Jei manai, kad atsisakiusi pusryčių ar pietų „sutaupysi“ kalorijų, smarkiai klysti. Atėjus vakarui būsi tokia išalkusi, kad sveiki patiekalai ir lengvi užkandžiai rūpės mažiausiai. Būtent dėl tokio elgesio ir valgymų praleidinėjimo merginos vakare persivalgo, o kalorijų perteklius ir linkęs pirmiausiai kauptis ant labiausiai riebaliukus kaupiančių vietų - pilvuko, šlaunų.


Manai, kad negalima valgyti riebalų turinčio maisto


Ar esi girdėjusi terminus „gerieji“ ir „blogieji“ riebalai? „Gerieji“ riebalai - tai mononesotieji riebalai, kurių esame riešutuose, alyvuogių aliejuje, avokaduose, žuvyje. Šie riebalai mažina cholesterolio kiekį kraujyje, padeda įsisavinti tam tikrus vitaminus ir yra tiesiog būtini organizmo sveikatai palaikyti. Todėl jei bijai riebalų, geriau atsisakyk sviesto, margarino, riebių padažų, miltuose apvoliotų kepsnių, tačiau ne sveikatai naudingų mononesočiųjų riebalų, nes saikingas jų vartojimas padeda deginti būtent riebaliukus ir ilgesniam laikui palaiko sotumo pojūtį.


Galvoji, kad figūra pagražės sumažės vien atliekant pratimus


Darant vien tik atsilenkimus, pritūpimus, įtūpstus ir kitus pratimus, tvirtėja raumenys, tačiau riebaliukai niekur nedingsta. Kas juos naikina? O gi kardio treniruotės. Pasirink tinkamiausią: bėgimas, važiavimas dviračiu, elipsiniai treniruokliai, plaukiojimas baseine... Tačiau atmink, kad riebalai pradeda „degti“ tik po maždaug pusvalandžio aktyvios veiklos!


Geri mažai vandens


Daug vandens vartojama atliekant kardio pratimus. Tuo tarpu treniruojantis su svoriais dalis vartoja per mažai vandens, kadangi jo paprasčiausiai nesinori. Tačiau net ir jei treniruotės metu nekankina troškulys, po keleto serijų būtina mažais gurkšniais atsigerti vandens.


Sporte nėra dinamikos


Ne tik žalingus įpročius, bet ir nusistovėjusią treniruočių programą daugumai keisti yra sunku. Kodėl? Įėjus į komforto zoną, įgudus ir prisitaikius prie pratimų, vėl pratintis prie naujovių nesinori, tačiau tai – būtina progreso sąlyga.Dažnos keleto mėnesių programos, jeigu jos yra labai monotoniškos, t. y. nekeičiami pratimai, jųdesių amplitudės, pakartojimų skaičius ar nedidinami svoriai, ilgainiui tampa neefektyvios, nes žmogaus kūnas greitai adaptuojasi, nebepatiria šoko, ir kūnas nustoja keistis.


Renkiesi „lengvus“ produktus


Parduotuvėse tikrai ne kartą teko matyti sumažinto kaloringumo „dietinių“ jogurtų, saldumynų, sūrio ar gazuotų gėrimų. Juose galbūt rasi mažiau kalorijų, tačiau jie saldinami dirbtiniai saldikliais, dėl kurių, kaip teigia dietologai, gali lėtėti medžiagų apykaita ir sparčiau kauptis riebalai.


Drastiškai pakeisti valgymo įpročiai


Nusprendei tapti vegetare, nes manai, kad mėsa ir pieno produktai turi daugybę kalorijų ir riebalų? Tačiau atmink, kad būtent šiuose produktuose pilna baltymų, kurie yra itin svarbūs greitai medžiagų apykaitai. Todėl kai trūksta baltymų, lėtėja medžiagų apykaita ir organizmas ima „saugoti“ kiekvieną kaloriją.


Atsisakai duonos


Manai, kad duonoje pilna agliavandenių ir dėl to kaupiasi kilogramai? Tačiau tamsi juoda duona, tamsūs makaronai ar sveikuolių dribsniai reguliuoja insulino lygį kraujyje, taip apsaugodami tave nuo netikėtų „alkio“ priepuolių ir ilgesniam laikui suteikia sotumo jausmą.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis

Prisijunkite!

Prisijungę vartotojai gali:

  • dalyvauti konkursuose
  • skaityti straipsnius vėliau
  • gauti naujienų prenumeratą

Neturite paskyros?