Profesionalo patarimai: kaip pradėti sportuoti salėje rudenį ir greitai neprarasti motyvacijos

Vėl ruduo. Po vasaros malonumų vėl grįžtame prie įprasto darbų ritmo, pradedame siekti naujai užsibrėžtų tikslų. Ne išimtis ir sportas – kaip tik šiuo metu yra geriausias laikas atsikratyti per vasarą sukauptų kilogramų ir pamažu pradėti ruoštis kitai. Jeigu pradėsite jau dabar, galėsite be streso ir didelių pastangų ateinančią vasarą pasitikti išsvajotomis kūno linijomis!

Asmeninis treneris Paulius Ratkevičius pataria, kaip atrasti motyvacijos nuvesti save į sporto salę, bei ko griebtis joje, kad nepadarytume žalos savo kūnui.


Pauliau, kaip susigrąžinti motyvaciją po ilgų vasaros atostogų?


Geriausias būdas save motyvuoti – sportuoti kartu su draugu. Žinoma, svarbu išsirinkti atsakingą kolegą, kuris skatins jus nepraleisti treniruočių. Tokiu būdu jausitės atsakingas ne tik prieš save, tačiau ir prieš sporto partnerį, todėl nueiti į treniruotę bus kur kas paprasčiau nei sugalvoti priežasčių jos išvengti. Sportas komandoje – puikus motyvacijos šaltinis tiek pradedant tobulinti kūną, tiek siekiant geresnių rezultatų.


Kitas labai populiarus motyvatorius – lažybos. Jei metate svorį, lažintis galite dėl numestų kilogramų, jei auginate jėgą – dėl prisitraukimų ar atsispaudimų skaičiaus, jei bėgiojate – dėl nubėgtų kilometrų per tam tikrą laiką ir t. t. Kuo didesnis prizas, tuo daugiau motyvacijos!


Tačiau daugiausia visapusiškos naudos duodanti motyvacija sporte yra asmeninis treneris. Su profesionaliu specialistu ne tik greičiausiu keliu keliausite link geriausių rezultatų, tačiau išvengsite ir tykojančių traumų. Treneris lauks asmeniškai jūsų kiekvienoje sutartoje treniruotėje, tad „nusimuilinti“ bus gerokai sudėtingiau.



P. Ratkevičius
P. Ratkevičius
Organizatorių archyvas



Sporto salėje abstu įvairiausių treniruoklių, tvarkaraštis sprogsta nuo grupinių treniruočių pasirinkimo... Nuo ko reikėtų pradėti, norint tvirtai įvažiuoti į reikiamas vėžes?


Didžiausia klaida yra tuomet, kai norintys sportuoti pervertina savo galimybes. Pradedantieji arba tie, kurie grįžo po vasaros atostogų, fiziškai tikrai gali atlikti gerokai stipresnę treniruotę, nei jiems derėtų. Tačiau po tokio staigaus šuolio mažiausiai tris dienas labai skauda raumenis, tad nors ir jaučiatės kupinas jėgų, atlikite tik 50% treniruotės. Šis metodas yra labai veiksmingas, kadangi ne tik nenualinsite organizmo staigiu ir dideliu krūviu, bet ir po dienos jau galėsite gįžti į sporto salę. Tai taip pat padės palaikyti puikų kūno tonusą. Žinoma, jei esate visiškai naujokas, rekomenduoju kreiptis į profesionalus.



P. Ratkevičius
P. Ratkevičius
Organizatorių archyvas



Kaip rudenį rekomenduotumėt stiprinti ne tik kūną, bet ir imunitetą?


Ruduo, kaip ir pavasaris, yra labai permainingas orais, tad vis dar šildant saulei nusimetame drabužius, o papūtus šaltesniam vėjui dažnai peršalame bei įsitaisome slogą. Kad to išvengtumėte, rekomenduoju kiekvieną rytą pradėti išgeriant stiklinę šilto vandens su citrina. Taip pat, gerkite daugiau arbatos su imbieru bei medumi – šie produktai nuo seno žinomi kaip imuniteto stiprintojai.


Žinoma, fizinis aktyvumas taip pat labai prisideda stiprinant imuninę sistemą, tad 2-3 kartus per savaitę rekomenduoju sportuoti ar bent jau atlikti lengvas mankštas.

Dar vienas jokių ypatingų išteklių nereikalaujantis, bet organizmui labai naudingas užsiėmimas – grūdinimasis. Kiekvieną rytą nusiprausę po dušu atlikite kontrastinio dušo procedūrą – šalto vandens srove 5-10 sekundžių nuliekite visą kūną. Aš pats asmeniškai esu didelis kontrastinio dušo mėgėjas ir, tiesą sakant, džiaugiuosi puikia savijauta bei sveikata.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis