6 patarimai, kaip „neskausmingai“ prisiversti sportuoti ryte

Vasarai artėjant dažna mergina svajoja pagaliau „susiimti“ ir pradėti sportuoti. Ryte atliekamos treniruotės ne tik gražina kūno linijas, tačiau ir suteikia energijos visai dienai, po treniruotės esame geresnės nuotaikos ir mus sunkiau „išmušti“ iš vėžių.

Tačiau viena bėda: kaip gi prisiversti ryte sportuoti, kai taip norisi ilgiau pasivartyti lovoje?


1. Prie lovos pasimerk gėlių. Vieno tyrimo rezultatai parodė, kad žmonės, iškart pabudę ir pamatę bent vienos gėlės žiedą buvo geresnės nuotaikos ir greičiau tapo žvalesniais. Gėlės pakelia mums nuotaiką, primena žydinčius sodus ir nuostabias dienas. Todėl jei tik turi galimybę, pamerk arba pasisodink kokią nors gėlę netoli lovos. Pamatysi, ryte būsi geresnės nuotaikos ir kils mažiau pagundų vartytis lovoje!


2. Įsileisk šviesą. Saulės šviesa veikia mus kaip natūralus žadintuvas, todėl eidama miegoti neužtrauk aklinai užuolaidų, verčiau palik plyšelį rytinės saulės šviesai. Įdomu, kad į spindulius mes reaguojame net ir miegodami, todėl norime ar nenorime, bet pabundame.


3. Pakeisk žadintuvo melodiją. Taip, įkyrus sirenos ar šaižaus skambučio garsas tikrai tave išvers iš lovos, tačiau būsi pikta visai dienai. Pasirink tokią melodiją, dėl kurios norėtųsi keltis. Tebūnie tai mylimiausia tavo daina arba tiesiog kasdien besikeičiantis energingų dainų grojaraštis. Pabusi su muzika – gerai jausiesi visą dieną!


4. Atsigerk. Per naktį kūnas praranda šiek tiek skysčių, todėl būtina juos ryte kuo greičiau atstatyti. Išgerdama stiklinę vandens ryte pagreitinsi medžiagų apykaitą, deguonis greičiau keliaus į smegenis, o tu jausiesi žvalesnė bei energingesnė. Kaip tik to ir tereikia energingai ryto treniruotei!


5. Uostyk citrinas. Skamba keistai, tačiau citrusinių vaisių kvapas veikia geriau nei stipriausia kava. Kodėl gi neišbandžius citrinomis kvepiančio dezodoranto arba veido prausiklio? Kaip man miegai išsilakstys!


6. Pozityvios mintys. Jeigu kelsiesi galvodama, kad už viską labiau trokšti dieną praleisti miegodama, nieko gero nesitikėk. Todėl pasiruošk pozityvių minčių „bagažą“. Prieš eidama gulti panaikink visus įmanomus rytinius trukdžius: pasiruošk rytojaus aprangą, susidėk būtinus daiktus, kad tik ryte nereikėtų dėl nieko nervintis. Atsigulusi į lovą pagalvok, kaip gerai jausiesi pabudusi pusvalandžiu anksčiau ir susiruošusi pasportuoti. Svajok ne tik apie gražėjančias kūno formas, bet ir apie geresnę savijautą, nuotaiką, pagaliau apie tai, kad galėsi pasigrožėti bundančiu miestu, kol kiti tingiai bandys keltis. Tuo labiau, kad tu būsi pasportavusi jau prieš pusryčius, kai tuo tarpu kiti kovos su vakariniu tinginiu...

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis