10 lengvų žingsnių iki plokščio pilvuko. IŠBANDYK!

Jei aplinkiniai laido užuominas apie galimą nėštumą, o atsistojus šonu, veidrodyje pilvo iškilumas lenkia krūtinę, teks truputį paplušėti, kad situacija taptų tau palankesnė.

Pirma. Valgyk tik, kai esi alkana, o ne dėl to, kad šiandien gerai padirbėjai ir dabar nori prizo, nėra ką veikti, stresuoji ir nesugalvoji, ko imtis išskyrus šaldytuvo varstymą. Dietologai tikina, kad emocinis valgymas - šių dienų rykštė, kuri augina papildomus kilogramus.

Antra. Mesk apisivalgymus likus trims valandoms iki momento, kada ketini griūti į patalą. Sumažinus vakarinį maisto davinį, pilvas ima tirpti it ant mielių.

Trečia. Atsisakyk itin riebių patiekalų ir padažų, perpus sumažink suryjamų miltinių skanėstų ir saldumynų dozę – lengvesnė maisto artilerija, lengvesnė tu.

Ketvirta. Kuo daugiau vaikščiok – tai tikriausiai mažiausiai erzinantis sportas, kuo puikiausiai sudeginantis papildomas kalorijas, kurių, kaip kokių baudos taškų, kažkodėl kasdien susirenkame per daug.

Penkta. Kasdien atlik po 200 atsilenkimų (geriausia, jei juos darydama ant pilvo užsidėsi svarelį ar sunkią knygą), užsirašyk į pilates arba kalanetikos treniruotes. Joms vadovaujančios trenerės ne veltui puikuojasi tobulu pivo presu!

Šešta. Viena iškrovos diena (jos metu suvalgyk apie 1 kg mėgstamos, bet tik vienos rūšies vaisių ar gerk kefyro kiek lenda) kartą per dvi savaites sumažina sunkumo jausmą pilvo srityje, nugarina apie kilogramą antsvorio ir sutramdo apsiryti įpratusį skrandį.

Septinta. Venk pilvą pučiančių produktų, kurie net manekenėms išdidina pilvuką. Į baisųjį sąrašą galime įtraukti kopūstus, žiedinius kopūstus, ridikėlius, obuolius, pupeles, žirnius, lęšius, džiovintus vaisius (jei jų kiekiu piktnaudžiaujama).

Aštunta. Mokslininkai nustatė, kad džinsų ar aptemptų kelnių žemu liemeniu dėvėjimas ilgainiui
apilnk pilvą ir liemenį suformuoja baisias rinkes, tad venk tokių apdarų kaip maro.

Devinta. Niekas taip neįkvepia, kaip dailių merginų su nuostabiu pilvo presu nuotraukos internete.  Periodiškai fotografuok ir save. Matydama teigiamus pokyčius, stengsiesi dar labiau.

Dešimta. Jokio užkandžiavimo prie kompiuterio ar televizoriaus – taip prisikemšame labiau ir po to išalkstame greičiau.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis