4 gražių plaukų taisyklės, kurių laikosi ilgakasės

Gražūs plaukai - ne vien tobulai nudažyti, apkirpti ir sutvarkyti plaukai. Daug svarbiau plaukais rūpintis iš vidaus - pasirūpinti, jog organizmui nepritrūktų vitaminų bei būtiniausių elementų. Tai žino ir ilgakasė aktorė Shay Mitchell, kuri savo mitybos racionu labai rūpinasi. Vena to priežasčių - įspūdingo grožio plaukai!

Vartok B grupės vitaminų, kad išvengtum plaukų slinkimo. B grupės vitaminų papildai ir šios grupės vitaminų išorinis naudojimas – tai populiarūs metodai, naudojami norint paspartinti plaukų augimą. Jei šių vitaminų trūksta, plaukai pradeda skilinėti, trupėti, šakotis ir panašiai.

Put on some red lipstick and live a little... 😉💋 @patrickta @harryjoshhair

A photo posted by Shay Mitchell (@shaym) on May 3, 2016 at 7:02pm PDT

Pasirūpink, kad tavo organizmas būtų aprūpintas pakankamu vitamino C kiekiu. Dėl šio vitamino trūkumo plaukai gali išsausėti, atrodyti išsekę, silpni ir lūžinėjantys. Vitamo C gausu daugumoje vaisių ir daržovių, todėl nevenk į savo mitybos racioną įtraukti kuo daugiau pomidorų, citrinų, apelsinų.

Wait on it... #Emison

A photo posted by Shay Mitchell (@shaym) on Apr 30, 2016 at 3:34pm PDT

Iš mitybos raciono nešalink riebalų. Sveiki riebalai – būtina sąlyga plaukams augti. Negaunant pakankamo riebalų kiekio nebus ir sveikų plaukų. Ypač plaukams naudingi riebalai, gaunami iš žuvies (lašišos), mėsos (vištienos, jautienos), riešutų, aliejaus.

Vartok pakankamą geležies ir cinko kiekį. Dėl geležies ir cinko trūkumo plaukai atrodo prasčiau, netgi gali slinkti, jau nekalbant apie atsirandantį mažakraujystės pavojų. Todėl nevenk į savo mitybos racioną įtraukti produktus su geležimi, arba įsigyk geležies papildų.

Headed back to where I took this selfie this weekend 💃🏻😜 coming for ya (again) Nyc!

A photo posted by Shay Mitchell (@shaym) on Apr 21, 2016 at 4:55pm PDT

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis