Susipažinkime – pokyčių dalyvės Gintarė ir Justė atskleidžia savo sportinius tikslus (FOTO)

 (1)
Pavasarį sporto klubus užplūstančios merginos dažniausiai turi vieną tikslą – greitai ir be didelių pastangų numesti kelis kilogramus. PANELĖS ir sveikatingumo klubo IMPULS organizuojame projekte dalyvaujančios Gintarė Norutė (23 m.) ir Justė Stančikaitė (22 m.) puikiai žino, jog staigus rezultatas dailinant kūno linijas neegzistuoja.
© Asmeninis archyvas

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Būtent todėl merginos pasiryžo tris mėnesius trunkančiam sporto projektui, kurio metu tobulins kūno formas ir tvirtins raumenis. Gintarė trokšta pagražinti kūno formas, o štai Justė prioritetą teikia kūno tvirtinimui ir raumenų auginimui. Kviečiame susipažinti su merginomis – juk net tris mėnesius seksime kiekvieną Gintarės ir Justės žingsnį dailesnės figūros link!

Merginos ne tik dalinsis įspūdžiais iš sporto salės, fiksuos savo pokyčius, bet ir pateiks įvairiausių patarimų skaitytojoms, kurioms aktuali sveika gyvensena ir kūno tobulinimas. Beje, projekto metu profesionalūs sveikatingumo klubo IMPULS treneriai – Artūras Malovas ir Marius Bartusevičius teiks informaciją apie merginų sportinę veiklą ir prižiūrės, jog merginos tikslų siektų atsakingai. Merginos į sporto žygį žengia stilingos – pirmasis Gintarės ir Justės susitikimas vyko NIKE parduotuvėje, kur merginos išsirinko tinkamiausią sportinę aprangą iš naujosios kolekcijos.

Pirmoji projekto dalyvė – Vilniaus Gedimino technikos universiteto magistrantė Gintarė Norutė. Nekilnojamojo turto valdymo specialybę studijuojanti mergina nusiteikusi ryžtingai – Gintarė trokšta, jog drabužių dydis po projektu sumažėtų vienu ar dviem dydžiais. Tiesa, vilnietė teigia, jog nesvarbu, kiek tiksliai kilogramų nukris, svarbiausia, jog dailėjančios kūno linijos jai suteiktų didesnio pasitikėjimo savo jėgomis ir motyvacijos toliau sportuoti. Projekto dalyvė teigia, jog sportas jai nėra naujiena. Anksčiau mergina yra lankiusi sporto klubą – išbandė grupines treniruotes (kalanetiką, aerobiką), taip pat žino, ką reiškia darbas su treniruokliais. Visgi projekto metu ji siekia prabudinti valią, kuri egzistuoja, tačiau dažniausiai būna užsislėpusi, o pažadinusi ją galės siekti trokštamų rezultatų.

Gintarė Norutė
Gintarė Norutė
© Asmeninis archyvas

Mergina pripažįsta - jai šiek tiek baugu nepateisinti savo ir trenerio lūkesčio, tačiau tiki, jog susidūrusi su sunkumais nenuleis rankų bei toliau sieks savo tikslų. Gintarė projektą pasitinka su drąsiu devizu: „Noriu pasiekti geriausią savo išvaizdos rezultatą ir motyvuoti kitus, kurie nedrįsta pradėti keistis dabar! Svarbiausia nelaukti pirmadienio, kitos savaitės, kito mėnesio, kitų metų... jei kažkuriuo momentu atsirado mintis keistis, tai reikia ją įgyvendinti čia ir dabar“

Gintarės tikslai dalyvaujant projekte:

sumažėjusios kūno apimtys

stangresni pilvo, rankų, kojų raumenys

liemens ryškinimas

sustiprėjęs kūnas

padidėjęs pasitikėjimas savo jėgomis

sustiprėjusi motyvacija

geresnė sveikata

Gintarės treneris Artūras Malovas: ,,Jei mergina ryšis sportuoti tris - keturis kartus per savaitę, tuomet po trijų mėnesių tikrai išvysime akivaizdžius rezultatus. Projekto dalyvei reikėtų kuo atidžiau stebėti, ką valgo ir fiksuoti maisto dienoraštį. Kaip atrodys pirmasis mūsų susitikimas? Visų pirma, pagal individualius poreikius bus nustatyta tiksli treniruočių programa, taip pat bus parodoma, kaip pasirinkti tinkamą fizinį krūvį, numatomos įvairios alternatyvos.

Artūras Malovas
Artūras Malovas
© Organizatorių archyvas

Treniruočių programa padės treniruotis taisyklingai ir leis greičiau pasiekti norimo rezultato. Gintarė sužinos, kokios yra dažniausios sportuojančių klaidos ir kaip būtų įmanoma jų išvengti. Kadangi merginos tikslas - lieknesnės kūno linijos, sportuosime ne grupinėse treniruotėse, o treniruoklių salėje. Dažnai grupinių treniruočių intensyvumas nesutampa su tikslo siekimu, o individualios treniruotės leis nustatyti reikiamą intensyvumą, fiksuoti rezultatus ir kryptingai siekti užsibrėžto tikslo“

Antroji projekto dalyvė, būsima reklamos bei leidybos specialistė Justė Stančikaitė. Vilniaus universitete studijuojančiai mergina niekuomet nesilaikė dietų, o gardžios picos gabalėlio atsisakyti negalėtų. Justės kūno formos – lieknos, todėl pagrindinis merginos tikslas dalyvaujant projekte yra sustiprinti kūną ir pagerinti ištvermę. Nors Justė prioritetą teikia piešimui – mergina laisvalaikiu tapo, o labiausiai dievina piešti žmonių portretus, projekto dalyvė nėra abejinga ir aktyviai veiklai. Vasaros metu Justė dievina važinėtis dviračiu bei bėgioti. Anot jos, sportas padeda atsipalaiduoti ir pabūti su savo mintimis.

Justė Stančikaitė
Justė Stančikaitė
© Asmeninis archyvas

Anot Justės, dauguma merginų svajoja sulieknėti, o ji atvirkščiai – priaugti raumenų masės ir sutvirtinti kūną. Mergina tiki, jog derinant trenerio Mariaus Bartusevičiaus parinktą sportavimo būdą bei sudarytą mitybos planą, galima pasiekti puikių rezultatų. Tiesa, Justės troškimas ne vien dailesnė išvaizda. Mergina pripažįsta, jog dažnas sedėjimas, menkas fizinis aktyvumas skatina vangumą, jaučiamas energijos stygius, tad Justė projekto metu tikisi pagerinti fizinę būklę ir su šypsena pasitikti pavasarį.

Justė teigia, jog projekte ją labiausiai neraminantis dalykas - galintis pasirodyti tingulys. Juk būna dienų, kai tesinori drybsoti lovoje su geru filmu, tačiau reikės įveikti pačią save ir atrasti vidinės motyvacijos. Mergina projektą pasitinka su šūkiu: „Priimkite save tokius, kokiais esate, tačiau nepamirškite, jog sveika gyvensena - raktas ne tik į dailesnes formas, bet ir geresnę savijautą“. Dar ir kaip motyvuoja, tiesa?

Justės tikslai dalyvaujant projekte:

padidėjusios apimtys / taisyklingos raumenų proporcijos

stangresnis kūnas

stipresnė viršutinė kūno dalis, rankos

įgautas lankstumas

geresnė fizinė savijauta

Justės treneris Marius Bartusevičius: ,,Su Juste, jei pavyks, sportuosime tris - keturis kartus per savaitę. Pokyčiai praėjus trims mėnesiams bus aiškiai matomi, jei projekto dalyvė laikysis jai paskirtos programos. Auginant raumeninę masę svarbi subalansuota mityba, todėl Justė privalės laikytis tinkamos mitybos principų. Su Juste sportuosime treniruoklių salėje, nes mūsų tikslas - kūno tvirtinimas, padidėjusios raumenų apimtys išlaikant taisyklingas kūno proporcijas. Kadangi Justės kūno formos lieknos, pokyčius išvysime dažniausiai dominuojančiose raumenų grupėse - pečių, rankų bei kojų“

Marius Bartusevičius
Marius Bartusevičius
© Organizatorių archyvas

Gintarė ir Justė sportuoti pradeda jau kitą savaitę, todėl pažadame – išgirsti šviežiausius įspūdžius ir pamatyti pirmuosius rezultatus galėsite greitai. O kol merginos ruošiasi pokyčių metui, belieka joms palinkėti ryžto ir neblėstančio entuziazmo!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją