5 sportui skirtos NEMOKAMOS išmaniosios mobiliosios programėlės

Pradedant sportuoti ar užsiiminėti kokia nors veikla visada išsikeliame sau tikslą. Tačiau dažnai nutinka, kad kas nors pastoja kelią, pabosta ir nutraukiame tai, kam pasiryžome. O jei turėtume pagalbininkus, kurie padėtų nenukrypti nuo teisingo kelio, primintų ką ir kada turime padaryti, kad pasiektume savo tikslus? Šiandien pristatau Jums išmaniąsias mobiliąsias programėles skirtas sportui ir kodėl verta jas turėti savo mobiliajame telefone.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

1. Endomondo - bėgikų ar aktyviai gyvenančių žmonių pamėgta programėlė. Įvedus savo kūno duomenis, kas kart pabėgiojus, pavažinėjus dviračiu ar kitaip praleidus laiką, Endomondo parodys, kiek įveikėte kilometrų, koks buvo jūsų vidutinis greitis, kiek sudeginote kalorijų, taip pat, turėsite galimybę pamatyti ir savo įveiktą maršrutą. Dar vienas didelis pliusas – kiekvienos savaitės pabaigoje jūsų rezultatai bus sumuojami ir taip galėsite įvertinti savo aktyvumą.

2. Calorie CounterMyFitnessPal. Nusistatote savo duomenis, tikslą ir nuolat pridedate, ką valgėte per dieną. Gerai todėl, nes diagramoje matote suvartotą angliavandenių, baltymų ir riebalų kiekį per parą, yra perspėjimai, kurie įspėja dėl per didelio vienų ar kitų medžiagų suvartojimą. Maistą pridėti nesunku – įvedę į paieškos laukelį produktą, rasite jo kaloringumą tam tikroje porcijoje. Taip pat, galite pridėti ir savo maistą – nuskenuojate brūkšninį kodą ir programa pati pridės produktą, bei pateiks visas reikalingas medžiagas esančias joje. Taip pat, galite pridėti ir per dieną suvartotą vandens kiekį, bei kiek sudeginote kalorijų. Puikus būdas sekti save ir taip siekti tikslų!

3. Water Drink Reminder. Jei vis pamirštate išgerti mūsų organizmui taip reikiamo vandens, tuomet ši programėlė yra kaip tik Jums! Skirtingos talpos buteliukai – paveikslėliai, reguliarūs priminimai, kad reikia išgerti vandens, padės Jums palaikyti pagal kūno duomenis nustatytą vandens kiekį.

Sportuojanti mergina
Sportuojanti mergina
© Shutterstock

4. Caynax. Kasdienės pilvo preso treniruotės padės pasiekti plokščią, raumeningą pilvuką. Tinka tiek merginoms, tiek vaikinams. Pratimų pakartojimų skaičius kas keletą dienų didinamas, serijų skaičius taip pat, taip keliant sunkumo lygį. Pratimai parodomi aiškiai, skaičiuojama, pasakoma, kada keisti puses. Galima pasirinkti, kad būtų kalbama lietuvių k.

5. 30 Day Fit Challenge Workout. Nenorite leisti pinigų sporto klubams? Tuomet Jums reikia išbandyti šią programėlę. Galite rinktis treniruotes – viso kūno, pilvo preso, sėdmenų, rankų arba kojų, nusistatyti sudėtingumo lygį ir pradėti treniruotes! Pratimai parodomi ir aprašomi aiškiai, kad tikrai nekils klausimų, kaip ką atlikti. Taip pat grafikas padės geriau stebėti krentantį Jūsų kūno svorį, o veidrodyje džiugins dailesnės kūno linijos.

Didelis pliusas sieja visas šias mobiliąsias programėles – jos visos NEMOKAMOS! Žinoma, liūdina tik tai, kad norintys pilnosios versijos turi susimokėti, tačiau pakanka ir tiek, kiek suteikia nemokama dalis. Pradėjus kelią link savųjų siekių nepamirškite ir sportui skirtų programėlių – taip bus lengviau stebėti, kokie pasikeitimai vyksta.

Sėkmės!

Norinčius daugiau paskaityti apie sportą, sveiką gyvenseną, kviečiu apsilankyti mano tinklaraštyje https://rimabaltkojyte.wordpress.com/

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją