Lietuviai interpretavo filmo „Blade Runner 2049“ merginų įvaizdžius

Atwins“ kūrybinė komanda, su stiliaus kūrėjais Andriumi Mašausku ir Anatolijumi Pajanok priešakyje, interpretavo šį savaitgalį Lietuvoje ir pasaulyje pristatyto filmo „Blade Runner 2049“ (liet. k. „Bėgantis skustuvo ašmenimis 2049“) moteriškų personažų įvaizdžius. Šie nenustygstantys vaikinai nuolat jaučia tendencijų pulsą, tad net ir ruošdamiesi naujos kolekcijos GLITTER pristatymui „Atwins“ stebi pasaulio aktualijas ir į jas reaguoja, kurdami madingas gatvės stiliaus interpretacijas. Sveikindami naujojo filmo komandą „Atwins“ pasiūlė stilistinius sprendimus, kuriuos pavadino „Color Runner“.
© Kristinos Sereikaitės nuotr.

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Personažų įvaizdžių interpretacijos sukurtos Lietuvoje

Filmo „Blade Runner 2049“ personažų įvaizdžius kūrė kostiumų dailininkė Renée April, vizažo meistrų lyderis Donald Mowat, plaukų stilistas Lizzie Lawson su komandomis. Kino ir mados kolaboracijos itin glaudžios ir prasideda ne tik ant raudonojo kilimo per filmo premjerą, bet dar kostiumų dailininkams ir stilistams dirbant su filmo medžiaga. Tik po premjeros imama masiškai sekti naujausiomis tendencijomis ir kino pramonės stilistų diktatūra, kuri tampa mėgdžiojimų ir ieškojimų keliu stilingiesiems.

Kristinos Sereikaitės nuotr.

Reaguodama į premjerą kūrybinė komanda „Atwins“ specialiai sukūrė du įvaizdžius simboliškai juos vadindama „Color Runner“.

Stipri, bėganti, ramiai žiūrinti į ateitį moteris ne tik kine

Anot „Atwins“ kūrybininko Andriaus Mašausko, pirmasis įvaizdis atspindi stiprią, bėgančią gyvenimu, suprantančią savo vertę moterį, kuri keliauja į ateitį ramiai žiūrėdama į aplinkoje vykstančius pokyčius. Žinodama, kad patogumas (funkcionalumas) arba moteriškumas yra savybės, kurias nuolat reikia gyvenime rinktis norint išgyventi naujame pasaulyje. Naudojama surūdijusio metalo spalva – tarsi praeito gyvenimo likučiai, į kurį persismelkia dangaus melsva, nurodanti naujos asmenybės gimimą, išlaikant pojūtį, kad karas gali būti paskelbtas dėl grožio ir moteriškos meilės.


Kristinos Sereikaitės nuotr.

Išpuoselėta, apgaulingai naivi ir prisitaikanti

Antrasis komandos sukurtas įvaizdis yra priešingybė besiformuojančiai asmenybei: „Tikra, švelni, moteriška, seksuali, įspūdingo grožio (greipfruto plaukų spalvos), žinanti, kada ir kur panaudoti savo išpuoselėtas savybes, moteris, kuri iš išorės atrodo naivi, reaguoja drąsiai, greitai ir moka prisitaikyti kiekvienoje situacijoje“, – sako „Atwins“ kūrybininkas Anatolijus Pajanok.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją