nona | 2010 rugsėjo 20 d. 18:11:02
o man sita daina viena graziausiu :)) nors man jau
36, nematau nieko blogo
Kristina | 2010 rugsėjo 20 d. 16:06:26
O kodel cia ant 69 varyti reikia? Manot jos pacios
tas dainas ir raso?? :DD Ka prodiuseriai paduoda,ta
ir dainuoja :)) Toks juk ju darbas
asss | 2010 rugsėjo 19 d. 13:13:06
gera daina ;DDDDDDDDDD
To erika | 2010 rugsėjo 19 d. 12:23:56
geriau paziurekit seriala''moterys meluoja
geriau'':DDDD paklausykit 69 ir lyskit su kurmiais i
zeme,nei cia snekekit apie nauja karta,apie kuria
nieko neismanote,nes 100 procentu jai
nepriklausote.naujajai kartai priklauso indigo
vaikai,kurie nekencia melo,tustybes ir bukumo.jie
turi atgamtiniu galiu,ju intelektas 130 ir
daugiau,jie kuria gilu mena,klauso kosminio pobudzio
muzika,ir dar daro tokius dalykus apie kuriuos
paprastos zemes kimelytes net nesuvokia.ir tikrai ju
tikslas nera viska daryt kad atrodytum kaip
tusciagalve prostitute,vis ieskotum kam atstatyt
subine kad kas baksteltu,lakt ir rukyt.atsipeikekit
ponia Erika.jus stipriai atsiliekat su laiku.taigi
prasyciau neporint cia nieko apie nauja karta.nes
kartoju jus apie ja nieko nezinot,ir apskritai labai
daug ko nezinot apie pasauli ir zmogaus prigimty bei
galias.toks vaizdas kad televizija suformavo jusu
pasauleziura,kaip ir daugybe kitu tusciagalviu
aveliu.atleiskit jei nepatinka ka rasau,bet tai yra
tiesa,apie kuria jus net nenutuokiat.
To erika | 2010 rugsėjo 19 d. 12:11:19
tai tu nezinai naujos kartos.nauja karta yra
dvasiskai ir intelektualiai stipresne uz visas
buvusias pries tai.nes normalus zmogus kyla aukstn o
ne ritasi zemyn.bet yra ir atsilikeliu,sios kartos
issigimeleiu ir nepritapeliu.o zinai kas jie tokie.o
gi tie kurie visa savo energija skiria klausydami
sito meslu meslo 69,pastoviai lakanciu
svaigalus,besidulkinanciu ant kiekvieno
kampo,prasirukiusiu ir narkomanu.ir gaila kad situ
nepritapeliu lietuvoje nemazai.neveltui,juk per
telika aukstinamos ir baisiai klausomos tokios
atgyvenos,tusciasmegenes,issigimeles ir jau senai
nustoje vystytis padarai-mesgaliai-69.kas cia labai
nesubrendus,tai jus tamstele Erika.
Rasa 
| 2010 rugsėjo 18 d. 16:52:29
Man labiausiai nepatiko dainos žodžiai "Šiąnakt
rūkysi, gersi, mylėsies". Apie 69 grupės merginas
buvau susidarius geresnę nuomonę.
to fliore | 2010 rugsėjo 18 d. 13:18:21
taip!!!!!jos dainuoja realybe!!jei taip
nebutu,nedainuotu,mes tik garsiai nekalbam ka veikia
jaunos mergaites nezinant tevams,jei suzinotum
infarktas istikt
Erika. | 2010 rugsėjo 17 d. 19:29:45
Aš niekaip nesuprantu žmonių, kurie taip
keikiasi. Nu koks tikslas iš to? Iš tų
keiksmaždžių, kai jas vadinate tokiomis ir
anokiomis. Toks nesubrendimas.
<br/>
O apie ponia Vaivą, tai galiu pasakyti, kad ji
nebendrauja su jaunimu, nežino naujos kaip ir
kartos. O pagal jos pasakytą nuomonę, vaikai
būtų kaip Robertukas iš ' Moterys meluoja geriau
' serialo.
Ponią Vaiva, tikrai derėtų jums arba susipažinti
su jaunimu ir mąstysena. Arba tiesiog nebedirbti
tokio darbo.
Gabija | 2010 rugsėjo 17 d. 19:29:12
be to, 16 metų asmeniui galima vykdyti
emancipaciją, kas jam suteiktų visišką
atsakomybę už savo veiksmus, leistų turėti savo
verslą, turtą, kurti šeimą. taip, tai būtų
žiauru, kai vaikas, paauglys jau kuria šeimą.
tačiau toks yra įstatymas.
Gabija | 2010 rugsėjo 17 d. 19:26:25
Beje, tik mama, turiu tave nuvilti, bet tu už savo
šešiolikmetį paauglį jau nebeesi pilnai
atsakinga: įstatymas jam leidžia nebesimokyti, o
tai yra jo sprendimas, kad ir kaip norėtum,jeigu
jis nenorėtų, tu jo nepriverstum to daryti
niekaip; įstatymas jam leidžia rūkyti be
baudžiamosios atsakomybės, be to, pacituosiu
baudžiamąjį kodeksą:
"90 straipsnis. Bausmių ypatumai nepilnamečiams
1. Nepilnamečiui gali būti skiriamos tik šios
bausmės:
1) viešieji darbai;
2) bauda;
3) laisvės apribojimas;
4) areštas;
5) terminuotas laisvės atėmimas.
2. Nepilnamečiams negali būti paskirta daugiau nei
240 valandų viešųjų darbų.
3. Bauda gali būti skiriama tik dirbančiam ar savo
turto turinčiam nepilnamečiui. Nepilnamečiui gali
būti skiriama iki 50 MGL dydžio bauda.
4. Nepilnamečiui gali būti skiriama nuo penkių
iki keturiasdešimt penkių parų arešto.
5. Laisvės atėmimo bausmė nepilnamečiui negali
viršyti dešimties metų."
Taigi, nepilnametis asmuo yra dalinai atsakingas už
savo veiksmus, jeigu nusižengimai yra pakankamai
šiurkštūs. Tam yra skirtos nepilnamečių
kolonijos.
Gabija | 2010 rugsėjo 17 d. 19:10:26
"KAS JUM DAROS" štai jums ir pavyzdys nuostabios
mamytės (ar tėvelio), kuris nesugeba išauginti ir
išauklėti savo vaiko tinkamai, todėl kaltina
aplinką. Paskaityk savo komentarą. Kaip tu šneki?
O realiame gyvenime ar normaliai valdaisi?
Nerėkauji ant kitų, ypač šeimos narių, vaikų?
nemanau. Jau vien skaitant komentarus tau užvirė
toks pyktis, kad nebesugebi valdyti savo emocijų
net rašydama internetu, ką jau šnekėti apie
dalyką, dėl kurio tikrai vertėtų sunerimti ir
kuris įvyksta tikrovėje. Kaip elgiesi tu, žinok,
kad taip ir tavo vaikai elgsis. Rodydamas smurtą ar
nesivaldymą šeimoje nepriverti tave supančių
žmonių tavęs gerbti (iš to išauga nepagarba
visiems aplinkiniams, jeigu jau pradedi nebegerbti
sau artimiausių žmonių), tau paklusti ar
gailėtis. Iš to kyla ir pyktis, ir
pasipriešinimas tėvams. Be to, paskaityk savo
komentarą. Koks tavo vartojamas žodynas? tikrai
negalvok, kad tavo vaikai nežino, kaip tu šneki.
priisimk atsakomybę už tai pats/pati, jei išgirsi
iš savo vaikų dar ne tokių žodžių ar pamatysi
juos smurtaujančius. ir proto tai neprideda.
Tik mama, tikrai manai, kad tavo šešiolikmetis
sūnus negyvena kartu su mergina ir neguli vienoje
lovoje tik todėl,kad tu nepalieki jo namuose per
naktį vieno? Optimistė. Ir dar neaišku, ar jis
tikrai dar negulėjo su mergina vienoje lovoje, nes
lytiniam suartėjimui tinka bet kuris paros metas,
jau labai norint ir neturint košės galvoje, ir
kiemelyje kiti patenkina vienas kitą. Taigi.
auklėjimas galbūt yra to priežastis, bet ne toks
sekiojimas paskui ir kontroliavimas.
Fliore, Tikrai nesamonė. ačiū už dėmesį. kai
kuris jaunimas toks, bet tikrai ne visas. mažai
dar, ačiū dievui, tokių yra. o tie, kurie taip
elgiasi, tikrai turi problemų šeimoje.
Mieloji, pabijojusi atskleisti savo vardą, ("
tačiau prieš rašant patarčiau pasidomėti iki
kelerių metų žmogus laikomas vaiku ir paaugliu.
Vaikas - iki 18 metų, paauglys: moteris - iki 24
metų, vyras - iki 26 metų. Manau, kvaila
didžiuotis ir semtis patirties iš anglų, nes jų
merginos jau 16 metų vaikus augina. Vaikai turi
džiaugtis vaikyste, o ne vaikus gimdyti.")
Aš jums paaiškinsiu, kad dar netyčia
nepasakytumėt tokių dalykų garsiai ir viešai.
Biologiškai žmogus suaugusiu laikomas po 21 metų,
nes tada, skaitoma, kad žmogaus organizmas yra
suaugęs ir daugiau nebebręsta. Vidutinio žmogaus
ūgis didėja taip pat iki 21 metų. Žodis paauglys
(pa+augti, rodantis kitimą, augimą) yra vartojamas
norint apibūdinti kintantį asmenį, o didžiausi
pokyčiai žmogaus organizme vyksta jam būnant
14-18 metų. "Suaugęs" parodo kitimų sustojimą,
žodis "augęs", iš kurio yra sudarytas šis
terminas parodo mums būtąjį kartinį laiką,
kuris reiškia, kad veiksmas vyko praeityje ir yra
užbaigtas. Taigi, man tikrai labai įdomu, iš kur
tu tokį dalyką ištraukei. O iš anglų niekas nei
patirties nesisemia, nei didžiuojasi. O gal kažkur
skaitei taip rašant? čia tik palyginimas. nes
kitose srityse (ekonominėje, politinėje. kultūros
paveldų saugojimo) mums tikrai reikėtų į juos
lygiuotis, o štai šia sritimi, kol kas, mes galime
prieš juos pasipuikuoti.
Bei visiems tiems, kurie rašė mamytei "opapapa".
Ji, moteris, bent mąstanti yra apie tai, kad vaikas
turi visų pirma išmokti galvoti, o niekaip kitaip
jis to nepadarys, jei nebus priverstas to daryti
dėl tam tikrų aplinkybių. Kiekvienam pagal savo
išsilavinimo lygį auklėjimas. Bet jūs, kažin,
ar susitaikysite su ta mintimi, kad jūsų vaikai
jus paliks vėliau, nes patys kur savo šeimas?
Manau, kad jums bus sunku, dar net nežinant, ar jie
sugebės vieni savarankiškai gyventi.
to OPAPA | 2010 rugsėjo 16 d. 18:11:59
nieko sau "lytinis svietimas"...
Nezadu cia uzstot Vaivos (manau ji samoningai
hiperbolizuoja, su kuo linkeciau neperlenkt lazdos -
ne kiekvienas susigaudo, matyt), bet come on!
Sunkiai protu suvokiama, net pakomentuot toki dainos
teksta sunku. Visiska beprotybe.
tsss... hm.
TO OPAPA | 2010 rugsėjo 16 d. 13:42:32
Nepateikinėk vaiko nepriežiūros kaip didelio
savarankiškumo ugdymo. Neturi laiko vaikui ,
negimdyk . Graudu buvo skaityti tavo rašinėjimą.
Užaugai neprižiūrėta , nėra kuo girtis.
Noramalioje šeimoje vaikas rūpi VISADA. Ar jam 5
ar 35 metai.
Nebejuokinga | 2010 rugsėjo 16 d. 13:38:12
Ar atlikėjos nesuvokia ką dainuoja ? Ar norėtų ,
kad jų dukteris 16 metų parūkusias ir
išgėrusias kas nors "palinksmintų" ???
JUOKUTE | 2010 rugsėjo 15 d. 15:15:28
ne,cia tai ne varke kaip pasvaigo ana.24 ir 26 metu
paaugliai.prajuokino;DDDDDDDDDDDD
taip | 2010 rugsėjo 13 d. 18:04:10
pritariu OPAPA
I. | 2010 rugsėjo 13 d. 16:34:31
Šios dainos neturėtų girdėti nei vaikų, nei jų
tėvų ausys.
to opapa | 2010 rugsėjo 13 d. 01:09:41
jau geriau tokia mama kaip vaiva,nei kaip 69
sliundros.mirciau is gedos jei mano mama butu viena
is tu slerviniu.nieko ner baisiau uz mama-kurva ir
dar giedancia paaugliam apie rukalus geralus ir t.t
kas yra 69?tai tik bobos per telika rodancios savo
leskas,nuspakliuotus snukelius,ir snekancios apie
savo pizytes.viskas.daugiau is ju nieko ner.ne
zmones,o mesgaliai.ju vaikam turetu but geda,tokias
mamas turet.
agne | 2010 rugsėjo 12 d. 14:02:27
daina baisi, bet vaivos negaliu pakest. ji gal ir
gera medike, bet jos pasaulio suvokimas ir auklejimo
normos kzk iskreiptos.
OpapA | 2010 rugsėjo 11 d. 13:31:03
Gal ir negražiai pasakysiu, bet gerai, jog p. Vaiva
neturi dukters. Jei auklėtume vaikus taip, kaip
rekomenduoja gydytoja, turėtume tūkstančius
penkiamečių paauglių kūnuose. Šešiolikos metų
žmogus jau ima galvoti apie studijas, nuo tokio
amžiaus ES šalyse galima keliauti be tėvų
sutikimo, išsilaikyti B lygo vairavimo teises, nuo
tokio amžiaus jau leidžiama žiūrėti tikrai
rimtus ar erotiškus filmus. Kas būtų, jei
paaugliui dar prie užpakalio būtų prilipusi
mama??? Aš turbūt neiškęsčiau tokio savo vaiko
nesavarankiškumo. Mano šešemetis sūnus pats eina
į mokyklą ir iš jos, o grįžęs dar ir
valandelę praleidžia vienas namie iki kol aš
grįžtu. Mane pačią pirmąsyk aštuonerių paliko
vieną mieste, turėjau pati grįžti namo ir dar
pasigaminti valgyti. Šešiolikos jau slampinėjau
su bernais, tačiau ir pati reikiamus dokumentus
susitvarkydavau, ir pas gydytoją nueidavau, ir
kituose miestuose atostogaudavau, jau nekalbu, kad
nuo mažens išleisdavo į stovyklas ar talkas.
Vaiko savarankiškumas turi būti ugdomas nuo
mažens, labai gerai viename komentare buvo
pasakyta, kad lytinis švietimas vaikams privalomas
jau nuo mažumės, jiems diegiama, kas yra teisinga,
kas yra saugu. Nesistebėkime tuomet, kad dauguma
ateities aštuoniolikmečių - teoriškai suaugusių
žmonių, - nežinos, nei kur pasą pasidaryti, nei
ką mieste žmonės veikia, būdami 30-ies skambins
mamytei iškilus menkiausiai problemėlei ar
klausimui... Gal neauginkime savo vaikams storų
užpakalių ir, vadovaudamiesi sveiku protu,
žinoma, veskime vaikus į gyvenimą!
Jei augintume vaikus pagal p. Vaivos šeimos
politikos modelį, tai tokį paauglį, gerbiama
gydytoja, UŽBADYTŲ PIRŠTAIS mokykloje,
visuomenėje. Tik ir įsivaizduoju, kaip lydite savo
dukrą iki 12 klasės į mokyklą...
Savo sūnui linkiu ko geriausio. Ateityje planuoju
ir daugiau vaikelių, pažadu, niekada neauklėsiu
savo vaikų pagal p. Vaivos pavyzdį...
Žinoma, grupės "69" moterys neturi nieko bendro su
muzika, kokybe ir kultūra, pateisinu ir suprantu
nepasitenkinimą tekstu, bet vaikų auklėjimo
klausimu esate mažų mažiausiai keista.