Tavo gimimo mėnuo išduos paslaptį, kaip pagražinti ir paliekninti kūno formas

Atėjo pavasaris, o motyvacija sportuoti ir gyventi sveikiau nuo tavęs bėga dar sparčiau nei žiemos sezonu? Iškviesk motyvaciją į kovą ir pakviesk į savo komandą! Rask savo gimimo mėnesį ir sužinok, kokiais efektyviausiais sveikos gyvensenos bei sporto principais laikytis.
© Vida Press

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

SAUSIS. Šį mėnesį gimusios gali pasigirti nuolatiniu nuotaikų ir nuomonių bangavimu. Tai jos nori lieknėti, tai nusispjauna į visa tai, štai kodėl jų spintoje tiek skirtingų dydžių drabužių – geresniems laikams, kai lenda ir į „S“ dydį, ir blogesniems, kai sunkiai beįlenda į „L“. Polinkis keliauti ir ten ragauti gurmaniškus patiekalus prie puikių rezultatų neprisideda, o valios trūkumas kasdienybėje amžinai paspendžia spąstus. Didelę įtaką jų figūrai daro ir meilė – kovodamos dėl patinkančio vaikino dėmesio, jos gali tapti sveikos gyvensenos guru, net atsiversti į veganizmą ar žaliavalgystę, tačiau jei bernas ryja kaip paršas, jos irgi apaugs riebaliukais ir dėl to nesisielos. Daili sporto apranga joms irgi nemažas akstinas sportuoti.

VASARIS. Gimusios šį mėnesį merginos itin valingos ir karingos, rezultatų siekia be atvangos, neleidžia sau atsipalaiduoti, tad neretai būtent jos tampa sporto trenerėmis. Jei jai užsiminsi, kad ji tiesiog sutverta fitnesui, jau nuo rytojaus ji valgys tik kiaušinius ir vištieną, o po metų stovės konkurse, atkišusi įspūdingus raumenukus. Jos pabrėžtinai atletiškos, maitinasi sveikai, geba kovoti su potraukiu saldumynams, tiesa, draugams šalia jų gali pasidaryti nuobodu. Juk kai kažkas toks disciplinuotas ir į tavo valgomą keksiuką žiūri kaip į nuodėmę, norisi sprukti pas laisvesnio požiūrio nusidėjėlius. Gera žinia – jos nuostabiai įkvepia kitus žmones sveikai gyventi, tad jei nori sulieknėti, kreipkis į šį mėnesį gimusią, ji motyvuos geram pusmečiui.

KOVAS. Kovą gimusią į sportą nuvaryti – sunkus darbas, bet jei jau jie užsikabins, tai ilgam. Joms ypač tinka bėgimas, slidinėjimas, dviračiai. Jos valgo daug, todėl to drovisi, mažina porcijas, tampa vegetarėmis, dažnai suserga valgymo sutrikimo ligomis. Geriausia išeitis – sveika mityba, reguliarus, skanus ir pilnavertis maistas, taip pat jaučiai nekenčia streso ir minios, tad jiems geriausia sportuoti ne komandoje, o vieniems. Jei jie eina į sporto salę, tai tik tuomet, kai ten būna mažai žmonių, galinčių juos trikdyti. Jaučiai dažnai išbando įvairias ekstremalias dietas ar keistas mitybos programas, valgo chaotiškai, todėl jiems svarbiausiai – susidaryti tikslų mitybos grafiką, valgyti kas keturias valandas ir po nedaug.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją