Nesilaikai šių plaukų priežiūros taisyklių? Tuomet sveikais plaukais negali džiaugtis

 (4)
Išsausėjus, praradus blizgesį ar slenkant plaukams dažniausiai kaltiname ne save, o aplinkybes - klimato kaitą ar prastas plaukų priežiūros priemones. Įrodyta, jog net 70 % plaukų priežiūros nesėkmių priklauso nuo mūsų pačių. Netinkamai prižiūrimi, plaukai praranda savo grožį, skilinėja bei sausėja.
© Shutterstock

Atsisiųskite mobiliąją programėlę

Nors manome žinančios pagrindines plaukų priežiūros taisykles, neretai jas pamirštame ir plaukais nustojame tinkamai rūpinusios. Metas visam laikui išsklaidyti plaukų priežiūros mitus bei įsidėmėti pagrindines gražių plaukų taisykles:

Apsilankyk pas plaukų stilistą: plaukų galiukus reikia reguliariai trumpinti. Beje, jei plaukai gerokai nualinti, tradiciškai atsisveikinti su 2 cm ilgio nepakaks. Atmink, kad geriau – trumpesni, bet sveiki plaukai. Tinkamai prižiūrimi jie netruks ataugti.

Labai svarbu nuo plaukų reguliariai pašalinti apnašas, kurių nepavyksta nuplauti įprastai. Kartą per mėnesį naudok giliai valantį šampūną: jis pašalins formavimo priemonių likučius, negyvas odos ląsteles ir vandens kalkes – jų sankaupos paverčia plaukus matiniais.

Rankas laikyk atokiai nuo plaukų! Kuo daugiau plaukus čiupinėsi, tuo nepaklusnesni ir labiau linkę veltis jie bus. Be to, dažnas plaukų lietimas rankomis skatina plaukų riebalavimąsi.

Wow love this updo! Yes or no? 👇❤ @verafursova

A post shared by Luxy Hair (@luxyhair) on May 12, 2017 at 3:08pm PDT

Atidžiai rinkis formavimo priemones: venk sausų, stipriai fiksuojančių ar tekstūros suteikiančių, nes tokios priemonės paprastai mažina natūralų plaukų spindėjimą. Jei vis dėlto neformuoti plaukų negali, rinkis putas – jos suteiks ne tik apimties, bet ir spindesio.

Jei plaukus tinkamai džiovinsi vidutinio karštumo oro srove, jie bus paslankesni, glotnesni ir labiau žvilgantys. Džiovink šukuodama natūralių šerių keraminiu šepečiu – jis neleis plaukams įkaisti, elektrintis ir užtikrins tolygų šilumos paskirstymą.

Jei plaukus tinkamai džiovinsi vidutinio karštumo oro srove, jie bus paslankesni, glotnesni ir labiau žvilgantys. Džiovink šukuodama natūralių šerių keraminiu šepečiu – jis neleis plaukams įkaisti, elektrintis ir užtikrins tolygų šilumos paskirstymą.

Pirk produktus, skirtus sumažinti garbanojimą. Šie produktai tinka ir toms, kurių plaukai nėra garbanoti, tačiau pasišiaušę. Labiausiai tinka drėkinamosios plaukų priežiūros priemonės su vitaminu E ir amino rūgštimis.

BŪTINAI apsaugok plaukus nuo karščio. Karštis labiausiai alina ir pučia plaukus, todėl prieš džiovindama juos karštu fenu ar tiesindama žnyplėmis, būtinai apsaugok juos papurkšdama priemonę nuo karščio.

Venk plaukų priežiūros produktų su alkoholiu. Atidžiai išnagrinėk savo plaukų purškiklių ar lako sudėtį. Svarbu, jog joje nebūtų alkoholio, nes jis plauką išpučia ir padaro neiššukuojamu.

Hair accessories: do you wear them? Which ones? 👇 #pinterestfind

A post shared by Luxy Hair (@luxyhair) on Apr 30, 2017 at 2:03pm PDT

Naudok produktus su silikonu. Šampūnai, kondicionieriai ar kaukės su silikonu yra labai naudingi, siekiant plaukų glotnumo. Ši priemonė stebuklingai plaukus sušvelnina ir padaro blizgesnius.

Išbandyk naktinę plaukų kaukę. Jei nori ryte atsikelti švelniais, minkštais plaukais, pasigamink kaukę iš kiaušinio trynio, medaus ir lašelio aleijaus. Sumaišyk kiaušinio trynį, tris šaukštelius medaus ir arbatinį šaukštelį alyvuogių aliejaus. Masę užtepk ant plaukų, tik venk įtrinimo į šaknis. Plaukus apdenk rakšluosčiu ir palauk apie penkiolika minučių. Vėliau masę išplauk šampūnu.

Vartok B grupės vitaminus, jog išvengtum plaukų slinkimo. B grupės vitaminų papildai ir šios grupės vitaminų išorinis naudojimas – tai populiarūs metodai, naudojami norint paspartinti plaukų augimą. Jei šių vitaminų trūksta, plaukai pradeda skilinėti, trupėti, šakotis ir panašiai.

Iš mitybos raciono nešalink riebalų. Sveiki riebalai – būtina sąlyga plaukams augti. Negaunant pakankamo riebalų kiekio nebus ir sveikų plaukų. Ypač plaukams naudingi riebalai, gaunami iš žuvies (lašišos), mėsos (vištienos, jautienos), riešutų, aliejaus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją